פורום ביקורת מסעדות
נושא: עסקית בפאב הנולה סוקס בחיפה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 01/08/2014 | 00:37
16
39
הבטחתי ביקורת פאבים וזה מה שתקבלו 
 
היום החלטנו אני ובעלי לנסות את העסקית הדי משתלמת של פאב הנולה סוקס במרכז זיו, נוה שאנן. 
העסקית שלהם היא מ 12.00 עד 17.00 וכוללת 1+1 בעיקריות במחיר של היקרה מבין השתיים. כלומר, קחו שתי עיקריות ושלמו על אחת מהן. אגב, חברי מועדון של הנולה סוקס יכולים להנות מהמבצע עד 20.00 אם אני לא טועה. 
לקחנו המבורגר דה בייקר שכולל חמאת שום, בצלצלי שאלוט מקורמלים בסוכר חום, פטריות שמפיניון וחומץ בלסמי (56 שקלים לקציצת ליידי 170 גרם) וקייג'ן סנדוויץ' שהוא כריך בשר מוקפץ בתיבול פיקנטי, קייג'ן ושום בג'בטה עם מיונז, עגבניה וחמוצים (54 שקלים). ההמבורגר מגיע עם מטבל לבחירה ואני בחרתי את מטבל האיולי פלפלים והסנדוויץ' מגיע עם סלט קולסלאו קטן בצד. 
אכלתי הרבה פעמים בנולה סוקס וההמבורגרים שלהם טובים מאוד (בעיקר התוספות מאוד מעניינות וטובות), וגם השירות טוב, אבל הפעם באתי מעמדת המבקרת, אז החוויה היתה קצת שונה. אבל רק קצת, לשמחתי.
חיכינו יחסית הרבה עד שקיבלנו תפריט והמלצרית ששירתה אותנו הגיעה, שמה דברים ומיד ברחה. זו דווקא לא תופעה נפוצה בנולה סוקס, אלא כנראה שנפלנו על מלצרית כזו. לזכותה יאמר שהיא הגישה לנו זיתים ואחרי שהקערה התרוקנה במהירות (היינו רעבים והזיתים היו טובים) היא הגישה לנו מיד קערה נוספת מלאה. האוכל הגיע יחסית מהר. 
ההמבורגר שלי הוגש פתוח (זו שיטת ההגשה של ההמבורגרים בנולה סוקס), כשעל החצי התחתון של הלחמניה נמצאים ההמבורגר והתוספות שפורטו למעלה, החצי העליון של הלחמניה הפוך לידו והירקות (חסה, בצל סגול, מלפפון חמוץ ועגבניות) נמצאים בנפרד לידם. 
ההמבורגר היה טוב ועסיסי, השתלב טוב עם התוספות, במידת עשייה טובה ומתאימה למה שביקשתי (מדיום-וול). הלחמניה היתה טריה ופריכה והירקות היו רעננים. אני לא יודעת אם המנה שווה את 56 השקלים מבחינת הגודל (לא מגיע עם צ'יפס) אבל היא איכותית ובמסגרת העסקית הזו היא בוודאי משתלמת. 
הקייג'ן סנדוויץ' היתה מנה גדולה יותר, טובה לפי בעלי, שהגדיר אותה כ"סלופי ג'ו חריף", אך חריפה ולא פיקנטית (לתשומת ליבם של הנולה סוקס שכותבים פיקנטי בתפריט). זו חריפות מצטברת, לא כזו שתוקפת את החיך מיד, אבל כדאי לציין זאת. בעלי התקשה לצלוח את המנה ללא כמה כוסות מים (שסופקו על ידי המלצרית במהירות, עם לימון - בלי שביקשנו - יתרון מבחינתנו). הסלט שליווה את המנה היה חביב ותו לא. 
לסיכום: שווה מאוד אם אתם באזור עם עוד מישהו בשעות הצהריים ואחה"צ. הייתי הולכת על ההמבורגרים (דה בייקר הוא האהוב עליי, אבל יש עוד כמה שניסינו והם טובים מאוד, כמו קוואדרו, חופש, מקסיקו סיטי ופורטובלו) ואולי מגדילה את הקציצה (יש אופציות לקציצות גדולות יותר תמורת תוספת תשלום) או לוקחת תוספת כמו צ'יפס או פוטטוס.