פורום ביקורת מסעדות
נושא: אזהרת מסע, עם פוטנציאל להפוך לשרשור הדבר הדוחה ביותר ...  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 27/08/2014 | 15:10
25
1228
טוב,, אז אתמול בערב נפגשנו למפגש חברות סטנדרטי. מכיוון שיש בנינו כפר סבאית, מידי פעם אנחנו עושות ג'סטה ומקרבות את המפגשים לאיזור שלה.
היא בחרה והזמינה מקומות למקום שלא הכרנו, וגם לא ביררנו יותר מידי... כולה עוד ערב בנות, אין מה לעשות תחקיר שלם...
 
שם המקום- פליקנו
האיזור- איזור תעשייה של רעננה.
פורמט- מסעדת טאפאס בר
 
לא אתחיל לפרט את כל הטאפאסים שהזמנו, רק במילה כללית- כולם נורא משתדלים ליישר קו עם הטרדנים החמים בעולם הטאפאסים הישראלי (שזה לא ממש טאפאס, ולא ממש לא, מין בנות קטנות כאלו ללא כל קשר רעיוני בניהן אבל שמתאימות לחך המקומי. שזה סבבה אגב בעיני..) , אף אחד מהם לא ממש מצליח...
זו לא מסעדת שף. וגם הטבחים נראה שצברו את השכלתם הקולינרית בעיקר בצפייה בגיל חובב עושה שוק...
 
על כל פנים,
היתה מנה אחת שפוצצה במלח- הוחזרה וחזרה שוב בתיבול נורמלי
היתה מנה שלא הוזמנה- הוחזרה לטובת מנה אחרת
היתה מנה סתם מגעילה- אז פשוט לא נגענו.
 
אבל אזהרת המסע ניתנת בעקבות אינסידנט דוחה במיוחד..... מנת פולנטה (שדווקא היתה המוצלחת מכולן...) שבסיומה מצאנו בכלי ההגשה.....טדאם טדאם- מסטיק לעוס שמישהו זרק פנימה.
בכנות? כל כך לא האמנו, שמייד פצחנו בתחקיר סביב השולחן אולי מישהי חשבה שהמנה נגמרה, אז זרקה מסטיק פנימה... אבל לא, אף אחת לא לעסה מסטיק באותו הערב, וגם- זו בין המנות האחרונות שהגיעו לשולחן, ככה שבשלב זה, גם אם מישהי הגיעה עם מסטיק- כבר היתה נפטרת ממנו הרבה קודם.
 
מנהל המשמרת (נראה לי ..) שקיבל ממני את הכלי עם המסטיק היה קצת בהלם, ניסה להגיד שזה וודאי שלנו, או שלא, ושהוא יבדוק או ש..... והלך עם המנה.
מבינה אותו- זה היה מביך לגמרי.
 
אח"כ כפיצוי הציעו לנו סבב של צ'ייסרים- שסירבנו לו. לא בקטע של דווקא, פשוט לא שותות צ'ייסרים (הקוקטלים שהזמנו אגב, היו רעים לתפארת... רק היה חסר הקש של הטרופית בשביל שנתבלבל...)
ולסיום הוציאו לנו 2 קינוחים של גלידה (סוג ז') וניל עם שערות חלבה (לא איכותיות) וסילאן (שהיווה מרכיב בכל אחת ואחת ממנות הטאפאס שכבר אכלנו).
 
חוייבנו על מנת פולנטת המסטיק, ולא רק שחוייבנו עליה, חוייבנו גם על התוספת תשלום בגינה... (הדיל שם הוא 5 טאפאסים ב- 135  ש"ח אם אני זוכרת נכון את הסכום.. כשיש טאפאסים מסויימים שיש בגינם תוספת, כמו הפולנטה....).
 
המקום עצמו עם לוק של הכלאה של קפולסקי עם איזה דיינר באלאבאמה ... הרבה סקאי, שולחנות עץ ישנים והכל דביק דביק....
 
בקיצור, בחרנו לצחוק על הארוע בכללותו ולא להכנס איתם לפינה.
השארנו שם 750 ש"ח + שירות.