פורום ביקורת מסעדות
נושא: מסעדת "הקצה" - מצפה רמון.  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 31/08/2014 | 21:58
6
689
כדי לחגוג את סוף החופש הגדול, החלטנו לסוע על טפנו דרומה, ליום של טיול כיף במצפה רמון. אחרי ביקור בכל נקודות העניין המחייבות, היינו רעבים ועייפים, וקיבלנו המלצה על מסעדת "הקצה" באיזור התעשייה של מצפה רמון.
 
התיישבנו, קיבלה את פנינו מלצרית נחמדה שהקריאה מנות מפתק שהיה אצלה ביד - מדובר על מסעדה שמגישה מאכלים ביתיים ולכן אין תפריט קבוע. 
מבין האופציות שהיו באותו יום, החלטנו ללכת על שתי מנות עף- מנה אחת של עוף עם צימוקים וזיתים, ומנת עוף נוספת עם שעועית לבנה וקבנוס ברוטב עגבניות. אני, שלא חובבת עוף במיוחד, הלכתי על תבשיל ירקות צמחוני. בנוסף הוזמנה מנת חומוס. 
 
לשולחן הגיעה קערה נדיבה של החומוס הכי טעים שאכלתי מימיי. אני לא חובבת גדולה של חומוס ביתי, אבל מזה- לא יכולתי להפסיק לאכול. הפיתות הגיעו חמות וטריות, ובנוסף קיבלנו גם סלט ירקות וזיתים. 
 
שלושת המנות העיקריות היו מצויינות- שני הילדים (5,3) והאיש התענגו על מנות העוף, שהגיעו בליווי של אורז לבן, ואני נהניתי מאד מהתבשיל הצמחוני שכלל המון ירקות שורש מבושלים. 
 
לקינוח לקחנו מנה של עוגת גבינה עם פרורים- הגבינה הייתה גבינת שמנת מושחתת, והעוגה הייתה נהדרת. מתוקה במידה, לא כבדה מדי- סיום נהדר.
 
הבאג היחיד מבחינתנו בארוחה, והוא גם קצת באשמתנו, הוא שהיות ואין תפריט כתוב, בעצם לא ידענו מה המחירים עד לשלב התשלום. החלק שבאשמתנו הוא שלא חשבנו לשאול... מנות העוף תמחרו ב58 ש"ח כל אחת, לא זול בכלל במונחים של מסעדת פועלים. המנה הצמחונית עלתה 50 ש"ח. בסופו של יום השארנו על מנת חומוס + 3 עיקריות + 4 בקבוקי שתיה קלה וקינוח- 270 ש"ח.