פורום ביקורת מסעדות
נושא: אז היינו בפופינה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 03/09/2014 | 12:00
6
875
סמויה בדרך כלל אבל נהנית מאוד לקרוא. בעקבות ההמלצות הרבות שניתנו כאן על פופינה ניצלנו את ההזדמנות שהגיע אירוע מיוחד לחגוג יום הולדת על הבר בפופינה. היחס המוצלח החל עוד בעת לקיחת ההזמנה כאשר ציינתי כי חוגגים יום הולדת והמארחת רשמה זאת בשמחה ואף הזכירה זאת כשהתקשרה לאשר את ההזמנה וגם כשקידמה את פנינו בכניסה.
 
ישבנו על הבר ושירת אותנו ברמן מקסים ואדיב. הטיפול לאורך כל הערב היה מסור, צלחות וסכו"ם הוחלפו, כוסות מולאו והמלצות ניתנו בשמחה אך ללא הפעלת לחץ.
 
ועכשיו לאלכוהול ולמזון: בחרנו לוותר על ארוחת הטעימות, התחלנו בשני קוקטיילים : מרגריטה סלק וג'ין בומביי שהיו מדויקים ומתוקים כמו שצריך.(44 ש"ח כל אחד)  המשכנו בקברנה סוביניון של הרי יהודה (58 ש"ח לכוס) ובאוכל, הברמן דאג לרווח לנו את המנות ולהסביר בפורטורט על כל אחת מהן. התחלנו בטרטר בקר אבטיח, עם קרם קשיו וסוג של טוויל, מוצלח ביותר ומתובלן בעדינות רבה (לעומת הטרטר האגרסיבי שמוגש  ב"עלמה") המשכנו בהמבורגר שרימפס שלווה עם צ'יפס גזר קרנאצ'י, מנה מופתית.

לאחר מכן פיצה אנשובי שהיתה חריפה כמו שאנחנו אוהבים עם פרמזן משובח, נקניקיית סקאלופ על מצע כרוב, המנה החביבה עליי של הערב, המבורגר צלעות בקר (חתן יום ההולדת רצה מאוד כבד אווז אבל אני לא בעניין אז הברמן דאג לנו להמבורגר אחד רגיל ולשני עם כבד האווז, שהיה כך דווח לי, "מושלם") ודלעת צלויה, מנה טבעונית טובה על מצע של קרם פרש.
 
בין לבין הזמינו אותנו לצ'ייסרים משמחים ובדקו מדי פעם בעדינות אם אכן אנחנו נהנים. לקינוח הזמנו את עוגת הגבינה וקיבלנו OTH את גלידת היוגורט שהגיעה עם פרפה בזיליקום ואוכמניות, קינוח כל כך מוצלח לא טעמנו זמן רב, אפילו עוגת הגבינה הלבנה החווירה לידו. 
 
ביחד עם סן פלגרינו ומים, סה"כ 700 ש"ח (לא כולל טיפ) . לא זול אבל נהנינו מכל ביס, מהשירות הנעים והמוקפד, אך בגובה העיניים, המוסיקה הטובה והאווירה המוצלחת. תודה על ההמלצה! (חתן יום ההולדת עדיין מאושר )