פורום ביקורת מסעדות
נושא: בורו מרקט ועוד המלצות לאוכל רחוב  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 20/09/2014 | 11:55
1
281
השוק נמצא בשיאו בימים האחרונים של השבוע, אבל גם באמצעו הוא פתוח בשעות הצהריים במתכונת כזו או אחרת. שוק נהדר לחובבי האוכל עם הכל מהכל - נקניקים, גבינות, עוגות, שמן כמהין, המבורגרים משלל חיות אקזוטיות, פאי בשרי בשלל מילויים, גרנולות איכותיות, מיצים, פירות מובחרים (ויקרים) ומה לא. יש גם טעימות. יש לא מעט דוכני אוכל לזלול בהם, וגם שלל מסעדות וקונדיטוריות באזור. מומלץ. עדיף כאמור להגיע בחמישי ואילך, תחנת הטיוב הקרובה היא לונדון ברידג', פרטים באתר:
http://boroughmarket.org.uk/
 
אפרופו דוכני אוכל, נסו לאתר את הפרנצ'י (The Frenchie). הדוכן הזה לא נמצא בבורו אלא נודד בין שווקים אחרים (למשל שוק בריק ליין בימי ראשון). הפרנצ'י, בבעלות צרפתית, מכין רק דבר אחד - קונפי ברווז, המונח בלחמניית בריוש, על מצע רוקט וריבת בצל, עם קצת חתיכות עור צלוי קריספי וגבינה לבחירתכם צלויה מעל (לכו על הגבינה הכחולה ותזכו גם בטפטוף דבש כמהין). 6 פאונד למנה לא גדולה, אבל טעים לאללה.
 
אם אתם כבר בשוק בריק ליין, נסו את השוקולייטר החביב והתמיד שמח, Dark Sugars. טראפלים מעולים.
 
עוד לחובבי המתוק - אם אתם זקוקים לסם מרץ חוקי, בדוכן הבראוניז של Bad Brownie (גם נודד בין שווקים שונים, נדמה לי שבחמישי או בשישי הוא ברחוב רופרט בסוהו) יש בראוני אחת בשתי שכבות לחות וביניהן רוטב צמיגי של קרמל מלוח. זו אולי לא הבראוני הכי טובה בעולם, אבל לאדם עייף היא כמו זריקת אדרנלין מטורפת.