פורום ביקורת מסעדות
נושא: טאנטי באצ׳י  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 27/09/2014 | 06:54
2
487
חיפשנו תירוץ ללכת לשם והפור נפל על יום נישואים (שלרוב אפילו לא מוזכר אצלנו..). הגענו בהתראה קצרה וישבנו בחוץ כי הגענו אחרי טיול ועם כלבים. השירות במקום היה נהדר מהרגע הראשון: ישר הובאו תפריטים, מים לכלבים ונתנו לנו מספיק זמן להתלבט על התפריט, אבל לא יותר מידי.האישה בחרה ניוקי סלק עם בטטה והל (בהמלצת המלצרית), אני התלבטתי בין פוטוצ׳יני כמהין לריביולי ארטישוק ובסוף, למרות שגיליתי שמדובר בשמן כמהין וממרח כמהין ולא בפטרייה אמיתית -  בחרתי במנה הזו. פשוט הסתנוורתי מהאופצייה לכמהין ועוד יותר מהזיכרונות שהציפו אותי ממסעדה מעולה בקרואטיה שבה אכלנו פוטוצ׳יני כמהין מדהים, עם גרידת כמהין אמיתית מעל. בקיצור, הייתי נוסטלגית במקום ריאלית.
 
לקחנו סלט שילווה את העיקריות (סלט עלים, רימון, פטריות מוקפצות וארטישוק). סלט חביב, לא יותר ולא פחות. סבל קצת מבעיית גבעולים בשרניים מידי שלא נוקו מתוך העלים, אבל לא משהו קריטי מידי. כאמור, בסדר ומתאים לליווי הארוחה.
 
הניוקי סלק היה מעולה! נימוח, מלא בטעמים, הסלק הורגש והיה אחת ממנות הניוקי הטובות שטעמתי. באמת מצויין.
הפוטוצ׳יני כמהין היה מה שאפשר לצפות מפוטוצ׳יני מצויין שפוגש חומרי גלם מעובדים... היה ניחוח כמהין וטעם כמהין, אבל לא היה כמהין... כאמור, כצפוי. להבא מקווה שלא אתן לנוסטלגיה לבחור עבורי מנות בארץ עם המון חומרי גלם מעולים, אבל בלי כמהין. מנה טובה, אבל לא הורסת. לא משהו שאזמין שם שוב. לקראת הסוף התגלתה חתיכה קטנה של ניילון קשיח בתוך רוטב הפסטה... הראתי למלצרית שרצתה לקחת את המנה בחזרה, אבל סרבתי כי באמת זה היה לקראת הסוף ולא עשיתי מזה עניין. כפיצוי נתנו לנו לבחור קינוח על חשבון הבית. עוד תגובה יפה ושירות מהיר וטוב.
 
ליווינו בכוס יין הבית (ממוצע, אפילו לא שאלנו מה זה), סודה ומים. האספרסו לחתימת הארוחה היה מצויין והקינוח שנבחר היה טרמיסו שהיה מצויין אף הוא. שילמנו 240 ש״ח וסיכמנו עוד חוייה טובה מהמקום. נפרדנו שוב, עד שנמצא שוב תירוץ להגיע לשם. אה,  ושוב לא אכלתי שם פיצה... מצד שני, אני מעדיפה את הבצק פחות דקיק ממה שהוא מוגש שם, כך שייתכן שהפיצה לא תוזמן גם בפעם הבאה. 
 
וקצת אוף-טופיק: כאמור, ישבנו בחוץ כך שראיתי את לוחות העץ שמכסים את הניקוז, עליהן דיברה כאן מישהי ובגללם נפלה מהכיסא. מדובר בלוחות עץ מאסיביים וגדולים (כמטר וחצי האחד) שמונחים על סבכה שהיא הניקוז. לדעתי הם הושמו על מנת שרגלי הכיסאות לא יתקעו ברשת. לא בטוחה אם יש פתרון אחר שיכול להיות שם פרקטי, והאמת שזה נראה יציב למדי. חבל שלא הגיבו אליה בשירותיות טובה יותר... אבל בכל מקרה, לא נראה לי שהם מסכנים את הסועדים יותר מידי וייתכן שהיה מדובר באירוע נדיר (אבל שלא היה צריך להתרחש).