פורום ביקורת מסעדות
נושא: טנטי באצ'י - אכזבה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 30/09/2014 | 08:29
3
677
בעקבות הדיווחים הנלהבים כאן בפורום, כבר המון זמן שאני רוצה מאד לנסות את טנטי באצ'י.
אתמול היינו סוף סוף באיזור הצפון והחלטנו לשים פעמינו לקרית טבעון.
הגענו למסעדה מורעבות, בשעה 16:00 אחר הצהרים אחרי שלא אכלנו כלום כל היום.
אמא שלי ראתה את התפריט והציעה שנאכל משהו קטן כדי לא להתעלף ונלך למקום אחר, אבל אני זכרתי שמישהו כתב כאן בזמן האחרון שהוא הזמין אורחים (או משהו כזה) למסעדה, ושהאורחים התאכזבו מהתפריט ובניגוד לכך התלהבו מהאוכל. בקיצור טענתי ש"אם כבר הגענו עד לכאן, צריך לנסות" ונשארנו.
 
במקום אין עסקיות (די מאכזב... אפילו משהו מינימלי...).
הוזמן קנקן לימונדה (28 ש"ח) שהיה בסדר אבל הלימודה הרגישה מסוננת, מה שהיה קצת מוזר. 
בנוסף הוזמנה פוקצ'ה עם עגבניות, שום ובזיליקום (32 ש"ח)- המלצרית ציינה (מיוזמתה- זה היה משונה) שהיא ממליצה להזמין גם אנטיפסטי של לבבות ארטישוק על לבנה "כדי שיהיה מה לאכול עם הפוקצ'ה". התלבטנו קצת, אבל החלטנו שלא להזמין מנה נוספת (אולי היינו צריכות לראות בכך רמז ולהחליף את הפוקצ'ה במשהו אחר). הפוקצ'ה הגיעה, חתוכה לרצועות ועליה קוביות של עגבניות מטובלות עם נבטים. פוקצ'ה נחמדה, באמת, עשויה בתנור כזה... עגבניות חביבות. לא מיוחדת. בהתחשב בעובדה שהפוקצ'ה עלתה 32 ש"ח הייתי מצפה לקבל גם מטבלים- לכל הפחות שמן זית וחומץ. משעמם. 
בנוסף, אמי הזמינה רביולי ארטישוק (70 ש"ח נדמה לי). באמת מנה טובה, מיוחדת. טעימה. כמות יפה. 
אני הזמנתי ניוקי סלק (66 ש"ח)- הניוקי היו חסרי טעם לחלוטין וגרוע יותר בעלי מרקם של דייסה. ביקשתי להחליף, חששתי לקחת סיכונים והזמנתי את המנה של אמא שלי. כאמור היה טעים, הבעיה היחידה במנה הייתה שנתקלתי במהלך האכילה ץכופות בגושים של מלח גס. אמא שלי אמרה את אותו הדבר.
למנה אחרונה המלצרית המליצה מאד על טארט אפרסקים בקרם פיסטוק (או משהו כזה- זה היה מהמיוחדים). בפועל על קרם הפיסטוק הייתה פרוסה דקיקה ולא מורגשת לחלוטין של אפרסק. אמא שלי שציפתה לטארט אפרסקים, התאכזבה והשאירה לי את המנה. לי זה דווקא היה טעים, אפרסק או לא, לקרם הפיסטוק היה טעם טוב. הבעיה שלי הייתה אחרת, זו בעיה מצחיקה למען האמת, אבל קרם הפיסטוק היה בצבע ירוק כהה ובמרקם טחון חלק כזה... אני ממש לא מהנגעלים ממרקמים או מצבעים (וזו אפילו נשמעת לי טענה די מפגרת.. כי זה היה טעים), אבל היה לי ממש קשה לאכול את זה (אולי זה סתם עולם האסוציאציות הגרוע שלי... הייתה לי תוכית חולה הרבה זמן... ובכן, זה נראה לי הזמן לפסיק לפרט). ארזתי את הטארט (צילמתי היום ואני מצרפת) ואני נחושה לנסות לאכול אותו שוב.
 
יחד עם הפוך קטן אחד, החשבון הגיע ל250 ש"ח כל כך לא מוצדקים. יצאנו מאוכזבות. 
המחיר ששילמנו היה מופרך לחלוטין לארוחת צהריים איטלקית בינונית. 250 שח זה כמעט הסכום אותו אני משלמת בעסקית צהרים זוגית במסה וזה בדיוק המחיר ברפאל (כולל קינוח, לחם [ואפילו חמאה,שמן זית וחומץ, איזה קטע!], ראשונה ועיקרית...כולם טובים לאין שיעור). 
בקיצור, טאנטי באצ'י, בעיני, לא מציעה שום דבר, אבל שום דבר מיוחד. חלק מהמנות מבוצעות טוב חלק טוב פחות. התחושה שלנו הייתה שזה מקום שמטרתו העיקרית היא גביית כמה שיותר כסף מהלקוחות. אם אתם נמצאים במקום, וחשקה נפשכם בארוחה איטלקית טובה במחיר ההולם את רמתה- לכו לפיאנו פיאנו ביקנעם (בהנחה שהרמה זהה לסניף הכפר סבאי).