פורום ביקורת מסעדות
נושא: בלאק סניף רחובות- דיווח קצרצר  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 01/10/2014 | 12:08
4
544
אני ואורחת מחו"ל.  הלכנו על תפריט זוגי של 179 ש"ח  שהיה נדיב באופציות שלו. 
מנה ראשונה לחלוקה -  חלת בצל (שתורגמה בתפריט באנגלית ל - ONION HALA ),  שהיתה נדיבה,  שמנונית  וטעימה כמו שציפיתי.  מצויין ומושחת.
עיקריות -  אני כמובן עם ההמבורגר הצמחוני  בריג'יט  בארדו שהיה מצויין  כרגיל,  והוגש עם תלולית מכובדת של בצל ופטריות.  הפעם נהנתי גם מתוספת של גוואקמולי  שריעננה את המסה הדחוסה של ההמבורגר.  כתוספת בחרתי בפירה חלבי שהיה טעים. 
האורחת הלכה על "שלושת הטנורים" - 3 המבורגרים קטנים (קלאסי,  פופאי שהוא עם תרד ואגוזים  ועוד אחד עם טלה),  ציינה לטובה את הלחמניות הרכות והטעימות  ונהנתה מהמנה. 
 קינוח אחד לחלוקה הגיע לנו במסגרת הארוחה,  ובהתייעצות עם המלצרית הלכנו על DAX -  משהו עם  מוס שוקולד (לא זוכרת את התיאור).  אכלנו חצי ביס מהקינוח  והזדעזענו מהטעם המחריד-  כנראה שהקינוח שכב המון המון (המון) זמן בפריזר או במקרר,  וקיבל טעם לוואי מזעזע שגם למחרת לא עזב את החך שלי.  מייד קראנו למלצרית והודעתי לה שזה לא אכיל.  היא הציעה לעניין אותנו  בקינוח אחר אבל היינו כבר מלאות וויתרנו.
בארוחה כלולה גם שתיה קלה,  כשהדיאט ספרייט שלי חוייב בתוספת של 6 ש"ח.

לא הורידו לנו כלום בחשבון,  אולי בגלל שזה היה מחיר קבוע מראש.  נתנו טיפ כרגיל כי השירות היה בסדר גמור,  למעט נושא הטיפול בקינוח המחריד.
בפעם הבאה אקנח  בארקפה הסמוכה....