פורום ביקורת מסעדות
נושא: פסטה מרקט - חוויה טובה אבל...  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 08/10/2014 | 10:43
392
ביום הולדתה של אמי הלכנו למסעדת פסטה מרקט שהיא מסעדת פסטות קטנה היושבת במרכז זיו בחיפה.
המקום עושה את הפסטות במקום, מחזיק גם תפריט טבעוני (שמאוד חבל שהם לא מציעים מיוזמתם אלא אתה מקבל אותו רק אם אתה מבקש), השירות תמיד טוב או לכל הפחות קשוב והמחירים מאוד סבירים. לגבי החלק האחרון, לצערי הוא קצת השתנה.
היינו ארבעה, הוריי, בעלי ואני.
אבי הזמין סלט עגבניות שרי עם ארטישוקים, לימון ושקדים פרוסים. כמדומני 38 או 39 ש"ח.
אמי הזמינה אנילוטי שזה סוג של רביולי עם פטריות ונדמה לי שגם ערמונים. 54 ש"ח.
אני ובעלי התחלקנו בקרפצ'יו 40 ש"ח ובספיישל שהיה באותו יום פטוצ'יני סלק עם אפונה וסלמון בשמנת. 56 ש"ח.
כולנו חלקנו קינוח של בננות בטופי ושברי עוגיות חמאה. 25 ש"ח.
הזמנו שלוש כוסות מיץ (אמי שתתה מים) שעלו  כ 12 ש"ח לכוס.
המנות הגיעו בהפרשים די ניכרים, מה שהביא למצב המביך שאני, בעלי ואמי כבר היינו בחצי המנה כשהסלט של אבא שלי הגיע. וצריך להזכיר שאנחנו גם הזמנו מנה ראשונה (קרפצ'יו).
הסלט היה חמוץ מידי לטעמו של אבי. לא טעמתי ממנו אז אני לא יודעת אם זו היתה בחירה שגויה מצידו או שבאמת היה חמוץ יחסית למרכיבים. הקרפצ'יו היה חביב. יחד איתו הגיעה צלחת של לחם ומטבל של ממרח שום שהיה טוב מאוד. הקרפצ'יו הגיע מנה יפה מבחינת גודל אבל פשוט הוצף בחומץ בלסמי וגבינת פרמזן. כמעט ולא יכולנו להרגיש את טעם הבשר. מנת האנילוטי היתה המנה הכי טובה בארוחה. הפסטה נעשתה באופן טוב מאוד וגם המילוי היה מצוין. כל מנות הפסטה וגם הקרפצ'יו הגיעו יחד עם גבינת פרמזן מגוררת בצד. המנה שלנו היתה טובה מבחינת הרוטב אבל המרקם של הפטוצ'יני היה יותר מידי אל דנטה וסבל מחוסר אחידות. הקינוח היה מעולה וכולנו נהננו ממנו.
פרט לעניין ההגשה של המנות השירות היה טוב למדי כמו בכל הפעמים שהיינו במקום.
משפט על המחירים. הם עלו די בחדות מאז הפעם האחרונה שהייתי שם (לפני חצי שנה בערך) ולא בטוח שהייתי ממהרת לחזור שוב, כיוון שאחד הדברים האטרקטיביים במקום היה המחירים הסבירים שהוא הציע. החשבון יצא בערך 250 ש"ח לארבעתנו - כלומר כמעט 70 שקלים לסועד יחד עם טיפ. לא יקר אבל גם לא כל כך זול. בטח בחיפה...