פורום ביקורת מסעדות
נושא: פשוט מקום מקסים!  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 12/10/2014 | 22:39
8
856
רציתי לשתף קצת במקרה שקרה לי לפני שתי שבתות.
נסעתי עם אישתי ושני ילדי לטיול  בצפון הפחות רחוק,הייתי בכל מני מקומות כמו נמל קיסריה,זכרון יעקב וסיימנו בעתיקות בית שערים.
כאשר הגענו ליעדנו האחרון בית שערים כבר ירדה עלינו החשכה והיינו עייפים במעט ומותשים מהיום שעבר עלינו.
עלינו חזרה לרכב והחלנו בנסיעה המתישה הביתה חזרה למרכז הארץ,אך עוד לא התחלנו לנסוע וכבר הסתבכתי עם הכיוונים,כזה אני,או שפשוט הגיל עושה את שלו. אני חייב לציין לחדי העין מביניכם שלא...אין לי פלאפון עם וייז וכך גם לאישתי,אך נגיע גם לזה.
לאחר כחצי שעה של סיבוכים נעצרנו ליד מקום שנראה כמו בית קטן בתוך יער עם המון אורות צבעוניים מסביב ,עם גינה ותריסים מעץ כמו של הבתים שרואים בכפרים היפים בחול,אני לא רגיל לראות דברים כאלה במרכז וכך גם אישתי,אולי לכם זה נשמע רגיל אך בשבילנו זה היה פשוט יפייפה במיוחד בשעת ערב מאוחרת, או שאולי העייפות היא זאת שהשפיעה.
בכל מקרה בחוץ עמד בנאדם ושאלנו אותו איך יוצאים לכיוון המרכז ומה זה המקום הזה.
אז התברר שהיינו כמה מטרים מהיציאה לכיוון המרכז וגם שהמקום הזה הוא מסעדה יפה קטנה ופשוטה.
הוא הזמין אותנו להכנס  לאכול משו ולהמשיך לנהוג  למרכז הארץ.
למזלי שמעתי בקולו ונכנסנו.המקום היה מרגיע ,האווירה הייתה נעימה עם אח עצים באמצע המסעדה,מעוצב בסגנון צרפתי , היו צעירים ומבוגרים כאחד שבאו לדייט רומנטי עם בת זוגתם,פשוט נפעמתי מהאווירה.הזמנו שנינו דג סלומון על מצע של משו שנראה כמו אורז אבל הבנו שזה לא אורז מפי המלצר אבל כרגע שכחתי את השם,זה היה ממש טעים. הזמנו בנוסף סלט עם חיטה מעושנת שגם כן היה ממש טעים,וכמובן מנה לילדים.
אני מתנצל שאני לא ממש יודע מה היה באוכל,אינני מבין ככ במונחים אבל אני רק יודע שהיה לי מספיק טעים והחוויה עצמה הייתה מספיק חזקה וטובה כדי להושיב אותי 20 דק מול המקלדת בשעה שכזאת ולכתוב על המקום.
אני ממליץ לכולכם לנסות לפחות פעם אחת לעבור שם, ואם לא היה קסום כמו שתיארתי אז לא נורא אבל תמיד נחמד לנסות מקום חדש.
כמובן ששכחתי להזכיר את שם המקום בתוך כל זה ואני מקווה שאני מדייק בשם.
למקום קראו "שלו ביער" ואני לא כל כך יודע היכן הוא נמצא אז אם מישהו שמע או יודע את המיקום אשמח אם תכתבו זאת כאן כדי שעוד אנשים יוכלו להינות מהחוויה.