פורום ביקורת מסעדות
נושא: תודה על יופי של ביקורת ! ונצל"ש ביקורונת מהערב  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 15/10/2014 | 00:53
1
285
תקציר - מקום בהחלט חמוד מאוד, אהבנו איך הוא משתלב עם ה"היפסטריות" והסביבה ובכלל איזור הפשפשים "ברוחו" מצא חן בעיננו מאוד הערב, עד כדי רצון לחפש דירה באיזור " ממש "שכונה" מעניינת נראה שהתפתחה לה שם, למרות שלא חקרנו לעומק.
מעבר לאווירה המעניינת משהו, האוכל היה טוב, למרות שכמו שציינת, ראוי לקחת בפרופורציות וביחס לסביבה הארצישראלית בה פועל המקום - בדרום ארה"ב כנראה שהיו מבקשים להוציא למקום כזה צו סגירה עקב הפרת חוקי עישון בשר כלשהם, בניו יורק היו קוראים לזה מקום שכונתי נחמד ובארץ מקום כזה ייחשב בהחלט בשורה
אבל סה"כ בהחלט נהננו מאוד - כוס יין סביר של כרם שבו וחצי ליטר פאולנר סלבטור או משהו כזה עשו את שלהם עם האוכל והשירות החביב למקום כזה(חברים 35 שקל לחצי פאולנר, תעבדו קצת על הקטע הזה בבקשה, גם על שבו ב 31 ש"ח לכוס).
200 גרם פיקניה ב 24 ל 100 גרם - הפיקניה הייתה טעימה אך היה נראה שנצלתה כשהיא פרוסה ולכם הגיעה אפרורית ועשויה הרבה יותר ממה שהייתה אמורה להיות.. בהחלט לא מנה שנזמין שוב בעתיד, למרות ששוב, היה טעים ואכיל בהחלט.
חצי עוף מעושן היה טעים מאוד, מנה שנשמח להזמין שוב, 44 שח. חצי בייבי בק ריבס היו טעימים גם כן, אך אכן היו בעיקר עצמות גדולות, בהחלט פחות בשר ממה שיש בזיכרונות מבייבי בק אמריקאיים אלמותיים והאמת שגם ברוטב אפשר לעבוד יותר טוב כי בעיקר הורגשו מתיקות וטעם מעושן, לא ממש רוטב ברביקיו דביק ומגרה חושים.. אבל אבל, גם המנה הזו הייתה טעימה, והכל ביחד התחבר לחווייה נעימה מאוד בהחלט, קצת קשה להסביר לאור הנקודות המוזכרות, אבל זה מה יש, בשביל הארץ, ארוחת סאב 250 לזוג, מצאנו מנצחת נוספת.
אה והיה גם תפוחי אדמה קרועים "גדול", שבאמת קצת קשה לדמיין איתו את הקטן אבל ביצוע טוב ובכלל לא שמנוני כמו שלרוב מפציצים בז'אנר. הרטבים טובים - חזרת יופי, משהו מעושן חמוד, קטשופ סלק חביב ולא יותר.
 
אחרי שתי מנות אמיל בצהריים, בהחלט יום חריג מאוד בשנים האחרונות  של יותר מידי בשר, צום בשרים באופק לתקופה הקרובה...
אגב לקינוח צעדנו לכפיתולינה, שהיא כנראה סניפון של אניטה לפי המשאית הקטנה שפרקה סחורה פנימה.. גלידה סבירה ולא יותר, די משעממת, צוות חביב..