פורום ביקורת מסעדות
נושא: פופינה - ביקורת ראשונה בפורום  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 15/10/2014 | 21:45
11
735
אז אחרי הרבה ביקורות חיוביות שקראתי על המסעדה החלטתי לבדוק את המקום בעצמי... 
 
נתחיל דווקא מהאווירה והשירות שלדעתי חשובים לפחות כמו האוכל (אם לא יותר) - האווירה עצמה נהדרת. למרות שהשולחנות קרובים באופן יחסי אחד לשני, המוסיקה מצליחה להעלים לגמרי גם את השיחות של שאר הלקוחות וגם את רעשי הרקע שמגיעים מהמטבח עצמו. השירות עצמו היה נהדר, מקצועי, נעים וללא ספק מהטובים שנתקלתי בהם בזמן האחרון (בארץ ובעולם).
 
מבחינת האוכל החלטנו להזמין 3 מנות ראשונות ו - 3 מנות עיקריות שחלקן היו מנות ביניים כפי שהגדיר אותן המלצר.
 
ראשונות - 
טרטר ג'ין וטוניק - מנה נהדרת לדעת כולנו, ללא ספק נזמין אותה פעם נוספת כאשר נחזור לביקור נוסף במסעדה (וללא ספק נחזור). הדג היה טרי מאד, עסיסי והוא השתלב באופן מושלם עם שאר טעמי המנה. קוביות הג'לי היו טוויטס מפתיע והן הצליחו לקחת את המנה למקום שונה ומיוחד יותר משאר מנות הטרטר שיצא לנו לנסות בארץ.
 
נקניקיית סקאלופס - גם כאן מדובר במנה טעימה מאד, אם כי לדעתי האישית היא הכי פחות מצלחת מבין הראשונות שניסינו. הקראסט שמסביב לנקניקייה לא כל כך התחבר אליה והוא יצר מרקם מעט חולי. מבחינת תיבול ואיכות חומרי הגלם היינו שבעי רצון, מנה קלילה ומדוייקת. הנקניקייה עצמה הייתה בשרנית וסלט הכרוב שהוגש לצידה היה נהדר והוסיף חמיצות קלילה למנה.
 
רביולי סרטנים - המנה הוזמנה מתוך תפריט המיוחדים של הערב ולאחר המלצה חמה מהמלצר שלנו. ללא ספק מנה פשוט מושלמת. הרביולי בושלו במידה מדוייקת (דבר נדיר במחוזות ארצנו שידועה בבישול יתר של מנות פסטה), המילוי עדין וטעים, הרוטב חמאתי ועשיר (אך לא כבד) וכמות פירות הים (שרימפס באיכות נהדרת וסקאלופס) היו בשרניים וטעימים מאד. ללא ספק מנה שכדאי לנסות אם היא קיימת.
 
עיקריות - 
 
המבורגר שרימפס - ללא ספק מנה טוב מאד. קציצות השרימפס אווריריות אך מלאות בטעמים טובים, רוטב היוזו הורגש בדיוק במידה הנכונה, הלחמניות היו גם הן טעימות מאד וחסרות טעם ללוואי של שמרים (שיצא לי להיתקל בו בהרבה לחמניות מאודות). צ'יפס גזר שהוגש לצד המנה היה נחמד מאד וחסר כל שמנויות.
 
פיצת פירות ים - שמעתי הרבה דעות חלוקות על המנה ואני מאושר שאני באופן אישי נהנתי ממנה מאד, הבצק דק ופריך, הגבינה נהדרת ופירות הים טובים מאד. הנקודה השלילית היחידה לגבי המנה הייתה שלדעת כולנו היה מקום להגדיל את כמות פירות הים. אבל בכל זאת, מנה נהדרת.
 
לחי עגל - סוג של אכזבה. המנה הייתה טעימה, אך חסרת כל ייחוד. ציפיתי איזשהו טוויסט מפתיע, אך בסופו שלדבר היה מדובר בתבשיל דיי בנאלי שכמותו ניתן למצוא בעוד מסעדות רבות. הנקודה החיובית של המנה הייתה הפולנטה הפריכה, אבל שוב... טובה אבל לא מלהיבה. הייתי ממליץ לוותר על המנה הזאת וללא ספק לא הייתי חוזר למסעדה בשבילה.
 
קינוח -
סופלה - ללא ספק מנה מנצחת, סופלה כמו שסופלה צריך להיות. אוורירי, מתוק במידה הנכונה וחם. שונה לגמרי ממנות "סופלה" שנהוג להגיש בארץ (שתמיד נגמר בעוגה דחוסה שחוממה במיקרו ורוטב שוקולד תפל ורע).
 
לצד המנות העיקריות הזמנו כוס יין אדום (ברח לי הסוג) ו - 2 קוקטיילים (ג'סמין) שהיו מרירים בדיוק במידה הנכונה וכמו שציפינו.
 
לסיום ולצד הקינוח הוזמנה כוס אחת של מקיאטו כפול. הקפה היה טוב מאד, אך כאן גם נכנסת הנקודה השלילית היחידה לגבי השירות... למרות שהזמנו את הקפה יחד עם הקינוח, הוא הוגש כמה דקות לאחר הגשתו ולאחר שנאלצנו לפנות למלצר פעמיים בנושא. קיבלנו התנצלות ויצאנו מרוצים.
 
החוויה בסה"כ הייתה טובה מאד ואפילו יותר מכך... ללא ספק נחזור פעם נוספת, ואם נוריד את מנת לחי העגל מהמשוואה - הייתי אומר שהחוויה הייתה מושלמת.