פורום ביקורת מסעדות
נושא: פסטינה – באר שבע.  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 22/10/2014 | 17:01
2
406
פסטינה – באר שבע .

מוצ"ש. סוף משמרת ערב. חברה ואני מחליטות בספונטניות להמשיך את הערב בפסטינה. גם ככה קשה להירדם אחרי משמרת ערב וכולם בבית ישנים אז למה לא לבלות קצת איפשהו?

טרם ישבתי בפסטינה. עד כה יצא לי להזמין מהם פעמיים. הייתי מופתעת לטובה שהמקום גם לא כשר וגם עושה משלוחים בשישי-שבת. בבאר שבע! תקדים!

המקום קטן. מכיל מס' שולחנות זוגיים בפנים ובחוץ היה שולחן ארוך של כמה ח'ברה. בפנים היינו רק שתינו. בכ"ז, היה כבר מאוחר.

הפסטה, לצערי, לא מיוצרת במקום (ולכן כנראה מחיריה זולים יותר), אך הרביולי והניוקי כן.
 
הוזמנו:
- סלט קפרזה (26) – הגיע בקערה קטנה – עגבניות פרוסות, עלי ריחן ומעט חצאי כדור בייבי מוצרלה. בעיניי הייתה מעט מדיי גבינה. ואישית אני אוהבת שהמנה מוגשת על צלחת. מאוד רצינו להזמין לחם ליד אך לא היה.

- ארנצ'יני ריזוטו וגבינה (25) – 4 כדורונים (בגודל טראפלס בערך) מלווים בקערית פסטו פטרוזיליה וקערית רוטב עגבניות. היה סתמי ולא מלוח דיו.
ניוקי די קסטנה (47) – ניוקי שהגיע עם פטריות, אפונה וערמונים ברוטב שמנת. הניוקי היו סבבה. לא דביקים מדיי ולא כבדים מדיי. ברוטב הפריזו מעט במרווה וזה קצת הפריע לי בלשון.

- רביולי 4 גבינות ברוטב שמנת ופטריות יער (47) – רביולי כתמתמים בצבעם, עגולים ונאים למראה. ברוטב טעים מאוד (אהבתי יותר את המנה הזו). גם פה הייתה חסרה מליחות במלית הגבינות.

כוס יין אדום (22) שהוגש בכוס יין ללא רגל. חמוד.

טארט טאטן (36) – בצק פריך חמאתי וטוב עם המון פרוסות תפו"ע מקורמלים ומתובלים בנעימים. מנה טובה בגודלה!
 
בצד הוגשה מטחנת פרמזן ידנית. אני אוהבת את הקונספט.
 
מקום נעים וחביב לשבת. מחירים סבירים בעיניי. אני אוהבת שהמקום קטן ואינטימי. הוא קרוב למקום העבודה ואף לביתי והכי נעים – פתוח בשישי שבת, לא כשר ועושה משלוחים.
 
פסטינה
דרך מצדה 43, באר שבע
08-6744080