פורום ביקורת מסעדות
נושא: ביקורת על מסעדת טאיזו  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 10/11/2014 | 11:03
33
2422
הגענו עם ציפיות לאכול באחת המסעדות הטובות בארץ, ויצאנו עם הממצאים שמדובר במסעדה הכי אוברייטד בישראל!

אז כמו רבים אחרים, גם אני נוהג לבדוק ברחבי האינטרנט אודות המלצות על מסעדות איכותיות.
לטאיזו הגענו לאחר שקראנו אינספור המלצות ברשת באתרים שהם לרוב אמינים כמו: באתר דירוג המסעדות של ישראל ובפורום הזה למשל.
לפני שהגענו היה נדמה כי מדובר בתמורה הולמת לכסף. בעצם 3 מנות משביעות בעלות סבירה (עסקית שבת). אך אוי כמה שהתגלתה בפנינו תמונה רחוק מהמציאות.
 כמות: המנות היו קטנות! לא בינוניות ולא משביעות כלל. מה שנקרא דוגמיות.
 מחיר: המנות שנחשבו ל"איכותיות" יותר תומחרו גם "בהתאם". על הנתח קצבים למשל היה תוספת של 30 ש"ח. מה שאומר כבר שמדובר במנה בסכום של מעל 100 ש"ח. ציפיתי כמובן למנת בשר משביעה ואיכותית, וקיבלתי סוג של שיפוד תפל בפיתה. לבסוף המחיר יצא יקר מאוד בהשוואה לכמות שאכלנו.
מקום: העיצוב של המקום היה סביר בהחלט. אך לא משהו מנקר עיניים. המסעדה קטנה יחסית וצפופה ורק במרפסת המקורה יש מעט יותר מקום. השירותים פשוט מוזרים! קודם כל הדלת של השירותים נראית כמו חלק מקיר, העיצוב של הברזים הזוי בהחלט והם פשוט היו מוזרים ולא נוחים. התאורה הייתה בסדר, נדמה שהשקיעו בה לא מעט. אך שוב, שום דבר שבולט לעין. כמו האוכל, עיצוב תפל ופשוט.
הטעם: זה החלק הכי גרוע. לא היה אכפת לנו לקבל מנות מיניאטוריות אך שלפחות יהיו משביעות רצון מבחינת הטעם. אך לצערנו גם בזה התבדינו. כל המנות היו פשוט תפלות ולא הייתה אפילו מנה אחת שבלטה. אם זה הפירות ים, הבשר או הירקות. פשוט מאוד סבירות בהחלט. לא נוראיות אך גם לא טובות בשום אופן. סה"כ אכזבה.
השירות: זו כנראה נקודת האור החיובית היחידה. מלצרים שהיו אדיבים בהחלט. 

כמובן שמדובר במשהו סובייקטיבי, אך בסופו של דבר לאחר שאכלתי בהמון מסעדות מוצלחות בארץ (קימל בגלבוע, רפאל, בלזק) התאכזבתי לגלות כמה חוסר פרופורציות היה בהמלצות של אנשים כלפי המסעדה. אנשים כינו ועדיין מכנים אותה "המסעדה הכי טובה בישראל". מעניין לדעת איך מגיעים לכזו מסקנה? בייחוד כשאני וכל מי שישב עמי (וכמובן שביקורות שליליות ברשת גם לא קשה למצוא) לא חשב שמדובר במסעדה מעולה או אפילו טובה. אלא בינונית ומטה. האם זה הבאז התקשורתי? שמכתיב את סדר היום? לא ברור.
בכל אופן כמובן יהיו כאלו שלא יסכימו איתי. אך חשוב לי לציין שלא הייתה לי שום היכרות מוקדמת עם המסעדה או אפילו חווית שירות נוראית. סה"כ באופן הכי אובייקטיבי. הגענו למסעדה לחגוג יום הולדת והתאכזבנו מאוד.

מסקנה נוספת שהגעתי אליה לאחר שאכלתי במסעדות רבות בארץ ובחו"ל היא שדווקא המסעדות בפריפריה (הדרום, השרון והצפון) התגלו כמוצלחות יותר מהמון מסעדות נחשבות בתל אביב.