פורום ביקורת מסעדות
נושא: פרנצ'סקה - איטלקייה ברובע  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 20/11/2014 | 11:32
515
לאיש ולי היו שוברים של בילוי נעים שיכולנו לנצל בכמה וכמה מסעדות ומאחר וחשקה נפשנו בבשר והרבה הוחלט על קאזה דו ברזיל.
הגענו, התיישבנו, פתחנו את התפריט בשביל הפרוטוקול.  סגרנו את התפריט וביקשנו מהמלצר את השיפוד הרץ של 11 הבשרים.
בתגובה נאמר לנו כי נגמר האסאדו ועוד משהו (שלא זכר מהו) ולכן זה לא יהיה 11 בשרים.
שאלנו מה הדבר הנוסף שנגמר והוא עצר את המלצר הנוסף שעבר שם ושאל אותו.  המלצר ענה לו נגמר הכל אין שיפוד רץ היום.
כאלטרנטיבה הוצע לנו לקחת דיל זוגי של קילו בשר ב280 ש"ח שכלל שני סטייקים אנטריקוט של 250גרם ועוד כמה סוגי בשר כמו קציצות וצ'וריסו ובנוסף את חמשת מנות הפתיחה המוכרות.
מאחר והבשר בקאזה מלכתחילה לא ברמה מי יודע כמה ואין טעם בעיניי לשלם סכום כזה עבור כמות מוגבלת של בשר לא הכי איכותית הוחלט לקום ולסור לרק בשר.
 
נכנסנו לרק בשר והמארחת אמרה שהיא מתנצלת הגז שבק ולכן המסעדה סגורה.
מאחר ורצינו להשתמש בשוברים נותרו לנו שתי אופציות באיזור - אל ג'אוצ'ו - שלא הייתי שם קרוב ל10 שנים ואין לי מושג מה טיב המסעדה היום ופרנצ'סקה.
 
אז הגענו לפרנצ'סקה הושיבו אותנו במהירות במסעדה עמד ריח קצת לא נעים שלא הצלחתי לעמוד על טיבו אבל לא משהו מאוד מורגש.  הלחם שהיה מגיע פעם ללא חיוב ובמילוי חוזר כבר לא בסיסטם שלהם כנראה.
 
לראשונות הוזמנו -
לחם הבית ומטבלים (10) - הגיעה מין פוקצ'ה מלבנית סטנדרטית לחלוטין אבל בגודל יפה עם 3 מטבלים - חמאה, מין ממרח שלדעתי היה קישואים ופלפלים לא מסעיר בכלל וממרח לימון כבוש מר ברמות בלתי נסבלות עד לא אכיל.
 
פטה כבד (36) - מוגש עם ריבת תאנים וטוסטונים.  לא יכולתי לטעום ממנו מאחר ומכיל חמאה אבל היה נראה ממש טוב, האיש לא יצא מגדרו.
 
וקרפצ'יו שמשום מה נעדר מהאתר שלהם ואיני זוכרת מה היה מחירו.  הקרפצ'יו היה לא רע יחסית למקומות אחרים בהם קיבלתי לעיתים קרפצ'יו מסטיק.  הקרפצ'יו הגיע ללא לחם וכששאלנו את המלצרית אם ככה זה אמור להגיע היא אמרה "מה, לא הביאו לכם את הפוקצ'ה שהזמנתם?" (סליחה באמת שהגענו רעבים והפוקצ'ה כבר נגמרה) אז האיש שאל אותה אם לא אמור להגיע עם המנה עצמה והיא אמרה "אה כן אני כבר אביא לכם".
 
לעיקריות הוזמנו -
נתחי פילה בקר ושרימפס (84) - שהגיע ברוטב שמנת פלפלת, פטריות ובצל.  גם כאן לא יכולתי לטעום אבל האיש נהנה.
 
אני התלבטתי בין סטייק אנטריקוט 300 גרם ולבסוף נבחר מיקס בשרים (135) שהכיל 450 גר' של פילה בקר, אנטריקוט ופרגית, מוגש לצד תפוח אדמה וסלט (כך מתוך האתר).  בפועל הוא הכיל 350 גרם של פרגית ואולי 100 גרם של פילה ואנטריקוט (לא הייתי מופתעת).
 
כשנלקחה ההזמנה לא נשאלתי על דרגת העשייה של הסטייקים (גם כאן לא הופתעתי) אך בזמן הקלדת המנות למחשב המלצרית חזרה אליי ושאלה.  ביקשתי M.  בפועל האנטריקוט הגיע MR וכשביקשתי לשים אותו עוד קצת על הגריל המלצרית לקחה אותו בלי בעיה אבל הוסיפה "פשוט ביקשת אותו M" (גם אני זוכרת את זה, אז למה הביאו לי MR?????).  הפילה הגיע MW.
הסלט שהגיע עם המנה היה חסה קצוצה עם גמבה ועגבניה קצוצים בתיבול של תועפות שמן צמחי כלשהו.  לדעתי הסלט היה בכלל ממוחזר כי באיזשהו שלב נתקלתי במשהו שהיה נראה כמו חתיכת גבינה לא קשורה.
והפרגית...  נו...  פרגית.
 
לסיום הוזמן - פאדג' שוקולד (36) שהוגש עם כדור גלידת וניל וקצפת.  היה מעולה, אבל אני ממש לא בררנית בקינוחים.
 
לסיכום אוכל בינוני מאוד עם חומרי גלם בינוניים מאוד וביצוע ירוד.