פורום ביקורת מסעדות
נושא: הדסון  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 20/11/2014 | 11:56
3
736
אני חייבת להודות הפרסומות שלהם ברדיו בישרו רע בעיניי.  מסעדה שמפמפמת פרסומות ב99FM כבר שנים כנראה שמשהו שם לא מתפקד אחרת איזה סיבה יש להם לפרסם את עצמם כל כך חזק?
אבל ראיתי כמה וכמה פעמים פה שאומרים שהבשר שלהם הוא בין המשובחים ולכן כשרציתי שהאיש ייקח אותי לדייט רציני ראיתי בזה הזדמנות לנסות מסעדה קצת יותר יקרה.
 
הגענו ללא הזמנה בשבת בערב - המסעדה הייתה חצי ריקה והושיבו אותנו בזריזות.
המלצרית הייתה מאוד שירותית ומאירת פנים, הסבירה לנו על כמעט חצי מהתפריט והייתה מאוד קשובה ועירנית לבקשות שלי בעניין בשר וחלב.
 
לראשונות הוזמנו-
לחם וחמאה (18) - כאשר הגישו לנו את הלחם היה בדלי רק פלוט אחד והמלצר אמר שמיד יצא עוד אחד.  לא זכינו לראות אותו.  אמרתי לבנזוג שיגיד משהו בעניין אך הוא סירב מחוסר נעימות.  רק כאשר הגיע החשבון הוא הבין שהלחם בתשלום (מה שאני ידעתי כל הזמן אך חשבתי שגם הוא הבין את זה) ולמה ביקשתי שיעיר משהו.
בכל אופן הלחם היה טעים והחמאה שהוגשה איתו גם כן.
 
קראסט אנטריקוט עם עשבי תיבול (49) - מנה מצויינת וטעימה להפליא.  פרוסות דקות של אנטריקוט צרובות מאוד מעליהן רוטב פלפלים (? אם זכרוני לא מטעה אותי) מעולה.
 
את הארוחה ליווינו בשתי כוסות יין של ריפאסו וולפוליצ'לה, טומאסי, איטליה, 2012 (48 לכוס) שהיה מצויין ועגול.  בהתחלה הומלץ לנו על יין הבית קברנה סוביניון ווילד, טוליפ, 2012 אך בטעימה הוא היה עוקצני ובועט ולא נעם לנו בכלל.  בשמחה הביאו לנו טעימה נוספת מהריפאסו שלבסוף נבחר.
 
לעיקריות לקח הרבה יותר מידי זמן להגיע ואי אפשר להגיד שהמסעדה הייתה עמוסה.  הוזמנו -
הדסון קאט (כ-160) - 350 גרם של אנטריקוט שמכסה אותו שכבה דקה של שומן שנמסה לתוך הבשר.  מגיע MR פרוס על פלנצ'ה חמה.  כמובן שהאיש קיבל את שלו עשוי בחמאה אך בעוונותי טעמתי ומדובר בנתח טיפה לעיס אבל מדהים ומיוחד ומלא טעמים.  כתוספת האיש הזמין סלט קולסלאו ויאטנמי שהכיל כרוב ונבטים בעיקר והיה טעים אם כי הרוטב היה מתוק מידי לטעמי.
 
מנהטן (195) - 400 גרם של סינטה בחיתוך מיוחד כך שהוא עבה יותר (לטענת המלצרית אידאלי בצלייה).  ביקשתי אותו M.  לעניות דעתי הגיע כמעט R.  ביקשתי שיחזירו לגריל.  המלצרית (אחת אחרת) טענה שזה M אבל יחזירו אותו לאש ויפרסו לי כך שיהיה לי יותר נוח (למה אתם מחליטים מה יהיה לי נוח?  אם אתם לא מסוגלים להכין את הנתח הזה M בגלל העובי שלו אולי כדאי להגיד את זה מראש).  בכל מקרה הנתח חזר פרוס ומשהו בין MR לM ובכל מקרה היה מעולה ומאוד מאוד טעים.
כתוספת הוזמן תפו"א אדמה שהיה טעים מאוד.
 
לקינוח הוזמן נמסיס שוקולד עם קצפת לוטוס, קרמל מלוח (45) - אחד הקינוחים הכי טובים שאכלתי אי פעם.  התענגנו על כל ביס ולא רצינו שייגמר.  שילוב טעמים ומרקמים קטלני.
 
כמה דקות לתוך תחילת הראשונות המלצרית שלנו ירדה מהמשמרת והציגה בפנינו את המלצר שהחליף אותה.  מאותו רגע היה כמעט בלתי אפשרי להשיג מלצר ואני חוזרת - המסעדה הייתה כמעט ריקה באיזשהו שלב.
 
לא מסעדה לימים של שגרה עקב החשבון הגבוה אבל אשמח לחזור לשם anytime.