פורום ביקורת מסעדות
נושא: נאם - לא נחזור שנית  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 23/11/2014 | 13:49
13
1081
שילוב של חשק לאוכל אסייתי יחד עם חוסר חשק להזיז את האוטו, הובילו אותנו למסעדת נאם, הממוקמת בצפון דיזנגוף ובמרחק הליכה עבורנו.
דיווחים שונים אמרו שמדובר מסעדה שמזכירה את הבית התאילנדי, צפרה ושות'. רפרוף קל באינטרנט הגדיר אותה כ"אוכל רחוב תאילנדי במחירים נוחים ואווירה לא מחייבת". לדעתנו? ברחובות תאילנד טרם אכלנו נודלס ואורז, אבל אולי זה רק אנחנו. המחירים? נוחים אולי למי שמקבל את הכסף, פחות למי שמשלם. 250 שקל לזוג עבור שתי עיקריות, ראשונה אחת ושתי בירות -  המחיר אולי לא גבוה מאד, אבל  הוא גם בהחלט לא "נוח". לפחות האווירה באמת הרגישה לא מחייבת (ומה זה אומר בעצם אווירה לא מחייבת? אבל זו כבר שאלה יותר פילוסופית שלא ניכנס אליה כאן....)
 
ולפירוט: נתחיל דווקא בדברים החיוביים - השירות היה לבבי ונחמד, המנות הגיעו בתזמון בדיוק כמו שצריך: בהתחלה מנה ראשונה וכעשר דקות לאחר שסיימנו אותה הגיעו העיקריות.
 
הדברים השליליים, לצערנו, נוגעים לאוכל שהיה, איך לומר את זה בעדינות, פשוט לא טעים.
למנה ראשונה חלקנו נתחי בשר לבן בטמפורה, שהיו בעיקר ספוגים בשמן שלא הצליח להסתיר את העובדה שהבשר היה צמיגי וקשה ללעיסה.
לעיקריות - בתור חסידי הפאד קפאו של הצפרה, החלטנו לנסות גם בנאם מנה של פאד קפאו. לא מתקרב. המנה היתה חריפה, בעיקר, ורק. החריפות כיסתה על הכל ולא השאירה מקום לשום טעם אחר, אולי כי באמת לא היה שום טעם אחר.
מנה נוספת של אטריות עבות עם בשר לבן היתה אפילו פחות טובה, האיטריות היו קשות והרגישו לא מבושלות דיין, הבשר -שוב - היה באיכות נמוכה והמנה שקעה ברוטב מתוק מאד שהרגיש תעשייתי.
החלטנו לותר על הקינוח וסיימנו את הארוחה.
לסיכום: האווירה נעימה והמיקום קל"ב - אבל כל עוד האוכל יישאר ברמה הזו, נעדיף להזיז את האוטו ולנסוע כמה קילומטרים עד צפרה או בית תאילנדי.