פורום ביקורת מסעדות
נושא: למה לא אכלנו צהרים ברביבה וסיליה. ולמה כן אכלנו צהרים בבראון  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 24/11/2014 | 21:31
2
575
בדרך מהצפון, לנתב"ג לטיסה לא קצרה , עצרנו במתחם G , או בניני YOO , איך שקוראים לדבר הזה לאיזה ענין פעוט. היה צהרים, היינו רעבים אבל קצת, וחשבנו על הטיסה כך שלא רצינו ממש כבד.
ולמה זה חשוב שבאנו מהצפון וכו... כי בתוך כל השיש הבוהק, התסרוקות המדוגמות שזה עתה טופלו ביד מקצועית והלבוש המהוקצע  עד דק... זה לא שיש לנו זבל מהדיר על המגפיים, ולאכול אנחנו יודעים דווקא לא רע, אבל - לא נראינו ממש מקומיים.
 
 נכנסנו בשעת צהרים עמוסה לרביבה וסיליה ושאלנו אם יש מקום. לא היה. עד כאן - בסדר, יש שעות כאלה ויש מקומות שצריך להזמין מקום. רק שאת התשובה קבלנו  בצורה כך כך חמוצה ומכוערת, בלי להציע שאולי מאוחר יותר, שאולי נמתין עם שאר הממתינים( היו עוד שניים שלושה ), אולי תחזרו עוד חצי שעה ?....פשוט " אין מקום" לקוני, ואולי טיפה מתנשא. הצוות באופן כללי נראה  לחוץ, חיוך אחד לא חלף שם אפילו במקרה, היה רעש לא נעים וצפיפות גדולה על גבול הדוחק. בקיצור - לא מסביר פנים, לא נעים, חמצמץ ואנטיפטי. אז לא. תודה.
 
עברנו ממול לבראון.  היו שם פחות אנשים ופחות דוחק. המקום היה מלא עד כדי שלושת רבע י בערך. קבלו אותנו בכניסה בחיוך, הושיבו אותנו ומלצרית נעימת סבר וחייכנית הביאה תפריטים.
לא מדובר בקולינריה עילית,  והתפריט די מצומצם ( אנחנו מאוד אוהבים תפריטים כאלה ) . הזמנו:
סלט ירוקים וברוסקטות  סנט מור - הרבה ירוקים , מגוונים, כולל פלחי תפוח עדינים, אנדיב, שקדים ברוטב ויניגרט מצוין. הגיע עם לחם / חמאה / ריבה ( לא קשור אבל נשנשנו אותה לקינוח בכיף ).
סלט נדיב בגודלו וטעים מאוד .
ממול - פטוציני ברזואלה, עם פטריות יער, תרד, אגוזים ורוטב מצוין עם מעט מאוד שמנת. טעייייייייים. איך שהוא הם התחמקו ממלכודת הכובד .
קינחנו בשני קפה ו"משהו" עם המון שוקולד וולרונה שהיה טעים ומושחת .
סה"כ - כולל טיפ מכובד כ 190 שקלים  שווים .
אגב הארוחה התפתחה שיחה על מחירי הסלט במסעדות בארץ - ואיך יתכן שהם נעים תמיד בין ה 40+ ל 60+  כמעט בלי קשר באיזה סוג של מקום מדובר. זה כבר התקבע לנו בראש שזה " המחיר הסביר".