פורום ביקורת מסעדות
נושא: אייסברג וולקנו- תל אביב  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 27/11/2014 | 21:55
1
671
לדיווח המלא בבלוג פה גדול- אייסברג וולקנו
 
אייסברג וולקנו, התערוכה 3, כיכר המזרקה מאחורי האנגר 11, נמל תל אביב, טל. 03-6026000. לא כשר 
 
באחרונה הייתי בנמל תל אביב, באחד ממוצאי השבת האחרונים. המקום הוא מעין פיצריה- גלידריה והתפריט כולל בעיקר פיצות, פסטות, סלטים וקינוחים, בדגש על הגלידה המפורסמת של אייסברג. 
המקום לא היה עמוס וישבנו בחוץ, (זאת בשונה משעות הצהריים בימי שבת, אז המקום עמוס לעייפה). עיצוב המסעדה פשוט ומינימליסטי. זאת לא מסעדה שיוצאים אליה במיוחד, היא יותר מתאימה לארוחה קלילה על הדרך. 
 
 
  • הזמנו פטוצ'יני פומודורו ברוטב עגבניות צלויות, שום ובזיליקום (43 שקל): הפסטה היתה חריפה מאוד ועם המון בפלפל שחור, דבר שלא רשום בתפריט ולא נאמר בעת ההזמנה. המנה נשלחה בחזרה למטבח ולאחר מכן יצאה שוב, חריפה הרבה פחות. יחד עם זאת, הרוטב היה אנמי, חמצמץ מדי, והמנה הרגישה די סתמית.
 
  • כמו כן חלקנו פיצה פטריות עם פטריות שמפיניון ופורטובלו, טימין ורוזמרין (54 שקל): ביקשתי חצי מהפיצה  ללא פטריות וחצי עם פטריות. פיצה סבירה. הפיצה היתה דקה, הבצק היה סביר אך לא קראנצ'י מספיק . הגבינה היתה טובה אך היה טוב אילו היו נדיבים יותר. לא משהו מיוחד או יוצא דופן, אך עדיין בסך הכל לא רע.
 
  •  לקינוח הזמנו גלידה בטעמי טירמיסו, לוטוס ונוטלה (20 שקלים) שהיתה טעימה ומרעננת. המרקם היה טוב, הטירמיסו בלט פחות, הנוטלה היתה טעימה מאוד ולא מתוקה מדי והלוטוס היה מעולה. יופי של גלידה.
 
לסיכום:  מקום נחמד, אפשרי בשביל פיצה  וכדאי מאוד בשביל הגלידה (גם בחורף מבחינתי אין כמו גלידה...)