פורום ביקורת מסעדות
נושא: לא חוזרת לשם לנצח נצחים- שיין אנד שארפ!  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 04/12/2014 | 11:35
10
834
הקדמה קטנה עלי, אני בעייתית באוכל אבל לא יצא שפסלתי מסעדה על סמך פעם אחת (רק את ה"סלון" של אייל שני ,אבל זה לא בגלל האוכל -המוסיקה הרועשת ודפיקות של הקרפצ'יו ע-ל השולחן יצאתי שבעה אבל עם 3 אדוויל ).
 
אז הלכתי עם חברה אתמול לשיין אנד שארפ, לאחר שהייתי שם לפני כשנה וקצת עם קבוצת חברים מהעבודה וממש לא נהננו ,גם מהשירות וגם מהאוכל.
בפעם הקודמת כשהתיישבנו ביקשנו להודיע שאני אלרגית לבוטנים שלא יקשטו ת'מנה ושיש חבר עם ציליאק והאם יש מנות שמתאימות לו ..
התגובה של המלצר היתה "אז קיבלתי ת'שולחן של הגריאטרים ..יופי לי" והיינו קצת המומים אבל החלקנו וכל פעם שהגיעה מנה מקושטת בבוטנים והחזרתי אותה עם הערה של "זה לא כי לא אוהבת..זו סכנת חיים אז בבקשה תחליפו ת'מנה ולא סתם תסירו ת'בוטנים וגם..אמרתי לך איך שהתיישבתי " וכמובן יצא שאכלתי אחרונה כי 2 המנות הראשונות והעיקרית יצאו אחרונים " . ובגיזרת האוכל: זוכרת אז שאכלנו את מח עצם ואת הצלעות שהיו ממש ממש לא טעימות ובתור המנה הכמעט הכי יקרה והשארתי חצי ממנה על הצלחת..אומר הכל.
 
החוויה מאתמול: הגעתי עם חברה,שוב הודעתי למלצר שאני אלרגית לבוטנים וחברה שלי אלרגית לשומשום וההערה של "טוב שלא באתן עם טופס 17 מראש" היתה הכי מפגרת שיש כאילו המלצרים עוברים תדריך איך להיות צינים כלפי אלרגיות. 
היא לקחה את הקרפצ'יו ואני את הסלט קייל ,וקיבלתי את סלט הגדו גדו (עם רוטב בוטנים) שמזל שהריח החריף של הרוטב הזכיר לי בוטנים ולא טעמתי ממנו ,והתשובה של המלצר של "זה ממרח ולא בוטן שלם" השאירה אותי עם פה פתוח ועם הערה של -"מילא טעית במנה אבל תעשה טובה ותלך להחליף אותה ואל תחזור ואם בא לך לחזור תביא איתך ת'מנהל" .
קיבלנו מלצר אחר בלי מנהל ובלי כלום.
לעיקריות הזמנו את הקריספי דאק עבורי שהיה מאוד טעים והיא הזמינה נראה לי את האנטריקוט על העצם ואמרה שהבשר ממש היה לא לעיס והיה גם סלט ירוק שרואים שהעלים ראו ימים רעננים יותר, שהיא לקחה ביס קטן ונשארה ממנו אותה כמות כמו שהביאו,ככה אספו מהשולחן - בלי שאלות של האם היה טעים או למה הסלט ומנת הבשר (שנשארה חצי על הצלת) נשארו על הצלחת.. בקיצור - 0 בשירות ואוכל לא משהו.. יש מספיק מסעדות "יקרות" שלא צריכה להתפשר .
 
דראק,חולה עליך במכבי,אבל כנראה במגרש הקולינארי אתה צריך לעשות שאפלינג מטורף בצוות השחקנים.