פורום ביקורת מסעדות
נושא: נתחיל בלינה - מלון ישרוטל טאואר תל אביב  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 10/12/2014 | 15:45
586
מלון ישרוטל טאואר תל אביב

מדובר במלון סוויטות המשמש גם כמגורים לטווח ארוך לאנשי עסקים ולכן מכיל סלון, פינת אוכל וגם מטבחון מאובזר במיקרו', טוסטר לחיץ, מקרר קטן, קומקום חשמלי, צלחות, כוסות, סכו"ם... הבנתם את כוונתי.

המלון נמצא על רחוב הירקון (צמוד לשגרירות ארה"ב) ובעל חנייה (עליה שילמנו 50 שח' עבור השהות).

בן הזוג הזמין בטעות חדר ללא מרפסת והתבאס על כך קשות אז ביקשנו לשנות לחדר עם מרפסת (בתוספת של 120 שח' ללילה). קיבלנו חדר שהרגיש מרווח יותר, עם נוף שפנה בחלקו לים ולציר התנועה (עיר ללא הפסקה) חלונות מבודדים, תמרוקים בחדר הרחצה, חלוקים ונעלי בית. ממש דירת שני חדרים מרווחת מאוד.
 
א. בוקר כלבבי חדר אוכל קטן, שקט, אינטימי. רוב הסועדים לא דוברים עברית.
 
בעמדת הלחמים/מאפים היו מגוון לחמניות ומאפים מתוקים, מטבלים (פסטו, טפנד זיתים שחורים, ממרח עגבניות מיובשות) חמאה הולנדית ורגילה, ממרח בוטנים ונוטלה.

עמדת ירקות/גבינות... גבינות מיוחדות לצד "רגילות". יאמי... עיזים, רוקפור, ברי, מוצרלה, ריקוטה ולצידן גבינות קשות צהובות וגבינות רכות לבנות. אין סלטים מוכנים אלא מגוון עצום של ירקות חתוכים ותוספות של זרעים/גרעינים ורטבים, צלפים וזיתים.

עמדה נוספת של ביצים באופני הכנה שונים בכלים אישיים ושולחן נוסף של יוגורטים, מעדני חלב, סלט פירות אישי ודגני בוקר.

קנקני מיץ איכותי של "סחוטרי" – תפוזים, אשכולית אדומה, לימונדה ורימונים שעומדים על קחונים/עמדות קירור ולצידם כוסות "בגודל אמיתי" .  הבעיה היחידה עם קנקנים אלו היה משקלם הרב! כובדם הקשה עליי מזיגה מהם.
 
מלצר בא לקחת הזמנה לאופן עשיית הביצים ולקפה.
 
בשבת הכל נשאר אותו דבר פרט לכך שלא היו ביצים בהזמנה אישית ובמקומם הייתה עמדת ג'חנון – רסק – סחוג ובורקסים/מאפים מלוחים שונים.
 
מומלץ בחום .