פורום ביקורת מסעדות
נושא: אבו שוקרי המקורי- לוקש באבו גוש  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 12/12/2014 | 18:33
27
1006
לדיווח המלא בבלוג פה גדול
אבו שוקרי המקורי, השלום 61 אבו גוש
 
 
הנה רקע קצר על אבו שוקרי המקורי:
אבו שוקרי הקים חומוסייה באבו גוש. במשך  הזמן  מערכת היחסים בין שני בני הדודים (או אחים או חתנים או משהו דומה, לא חשוב מה) עלתה על שרטון, ובעקבות זאת אחד מהם עזב והקים חומוסייה משלו, בצד השני של הרחוב של המסעדה המקורית. שתיהן התחרו  ביניהן מי הוא "אבו שוקרי המקורי". כל אחד טען שהוא המקורי ואולי אף אחד מהם לא מקורי, שכן קראתי שהמקורי המקורי עובד בעיר העתיקה בירושלים.
 
בעקבות שיטוט קצר באינטרנט, בדרך חזרה מביקור בירושלים, נסעתי לאבו שוקרי המקורי, אשר נמצא ברחוב השלום 15 באבו גוש.
נסעתי לשם, ראיתי שאני ברח' השלום, ושלט מרשים המבשר שכאן נמצא אבו שוקרי המקורי מספר 1! ניצב בגאון מעלי. הנחתי שהגעתי למקום הנכון.
רק אחרי הארוחה, התבררה לה הטעות הגדולה. המשכתי 200-300 מטר עם הכביש וראיתי עוד אבו שוקרי. זה האבו שוקרי שבמקור התכוונתי להגיע אליו, שנמצא ברח' השלום 15 (מול מסעדת "טחונה").
 
שורהכ תחתונה- יש שני אבו שוקריים מקוריים במרחק של 200-300 מטר. מי יודע עוד כמה "מקוריים" יש באבו גוש.
 
נו, אז עם כל המקוריות מה היה לנו פה? האם היה שווה?
לקחתי חומוס טחינה וגרגירים (20 שקל). המרקם של המנה היה דליל.
המנה הוגשה עם הרבה מי ההשריה. הבחור שעובד במקום אמר שככה זה מוגש. החומוס, שכלל חתיכות של גרגירים היה סתמי. בעיקר טעם של מים זה מה שהיה שם. הטחינה היתה לא הרבה יותר טובה, ורוטב השום- לימון-פלפלים הירוק היה אנמי. הפיתות היו פיתות סופרמרקט והחמוצים היו סטנדרטיים. 
זה היה חומוס סתמי, כזה ששוכחים 5 דקות אחרי שאוכלים. אבו שוקרי המקורי המקורי האמיתי האמיתי- אינני יודע מי אתה, אבל אני מאמין שלא לילד הזה פיללת.