פורום ביקורת מסעדות
נושא: אואזיס המחודשת, אתמול.  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 18/12/2014 | 11:49
3
546
אתמול החלטנו באופן ספונטני (אני ושלושה ידידים) לבדוק את אואזיס במיקומה החדש. לא צריך להרחיב על המסעדה, ברור שהיא מציעה אוכל משובח ומקורי. המקום החדש מרווח ונעים הרבה יותר מהקודם ומעוצב יפה (כולל קיר שמרוצף באריחים בעיצוב גאודי ועושה זכרונות נעימים מברצלונה). הזמנו מנות טבעוניות - פטריות וניוקי, מנת שרימפס, ושתי מנות בקר.
מהמנות שהזמנו אני רוצה לדבר רק על שתיים. האחת היא מנת אטריות פורצי'ני מזויפות (ככה זה נקרא אם אני זוכר נכון) - בעצם אלו פטריות מלך היער שהושרו בשמן פורצ'יני יומיים. התוצאה היא פטריות שהן גם גדולות ובשרניות וגם בעלות טעם נפלא. עם הדרך בה הן נצלו על גריל אני יכול להגיד שהם מהווים חלופה טבעונית נהדרת לסטייק. המנה מתומחרת בחמישים ומשהו.
המנה השניה היא אחת שאני הזמנתי - שרימפס הונג קונג עם פלפל סצ'ואן ב-92 ש"ח. בגדול היא מכילה רק שרימפס, ציר מדהים וקצת בצל מטוגן, בלי שום ירק או פחמימה - מה שדי טוב, זה אומר שיש הרבה שרימפס. היא מנה טובה עם טעמים מעניינים, למרות שקיוויתי שיהיה יותר פלפל סצ'ואן ואוכל לשחזר טעמים מהמזרח, אבל הם מתפרעים שם עם החוזק (פלפל סצ'ואן הוא לא חריף, הוא יוצר תחושת עקצוץ מוזרה) וכאן אוהבים מנות יותר עדינות. אבל אני רק רוצה להזהיר מראש כי במסעדה לא אמרו לי כשהזמנתי - המנה מגיעה עם שרימפס לא מקולפים, והמלצרית אפילו הציעה לאכול אותם עם הקליפה, מה שנראה לי קצת מוגזם. הם בושלו מספיק כדי שחלק מסוים מהשרימפס הקליפה תתרכך מספיק אבל ברובם היא עדיין היתה במצב של "עטיפת פלסטיק" ולא ממש אכילה. בקיצור,] אם אתם לא בעניין של להחזיק ג'וקלך ביד ולפרק אותם אז אל תזמינו.
על הקינוחים אין לי הרבה מה להגיד חוץ מזה שרובם במתיקות מעודנת ופחות מכך אז אם אתם אוהבים מכת סוכר לפנים זה לא המקום.