פורום ביקורת מסעדות
נושא: אוונגרד  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 19/12/2014 | 18:22
4
649
לדיווח המלא על אוונגרד בבלוג פה גדול
 
אוונגרד, הברזל 3, רמת החייל, תל אביב. טל.  03-6480082. לא כשר 
אוונגרד הוא דיינר אמריקאי הקיים כבר מעל 14 שנה. 
 
באתר רסט נרשם כי "האווירה המהפנטת באוונגרד שובה אותך מהרגע הראשון, את העיניים תופס עיצוב המקום, המשדר חום, השולחנות המעוצבים כדיינר אמריקאי טיפוסי, הקירות העמוסים בפריטי וינטאג' מרתקים ומסכי הפלאזמה הפזורים בכל רחבי המסעדה." 
 
המקום הוא בהחלט אחד המקומות היותר מיוחדים שיצא לי להיות. אורות בוהקים, גוון צהוב- אדום צעקני, אקווריום ענק במרכז המסעדה, מסכי פלזמה ענקיים בכל המסעדה שמשדרים ספורט, מכונת פופקורן, פריטי אספנות תלויים לצד הקירות ומוזיקה המתנגנת בעוצמה. אפילו התפריטים צבעוניים מאוד. סוג של דיינר אמריקאי עם בר- ספורט. ואפילו בארה"ב, שהייתי בה בכמה וכמה דיינרים- לא נתקלתי בדיינר דומה לזה. אוונגרד פירושו מהפכני. דיינר אוונגרדי, אם תרצו.
 
התפריט במסעדה מתמקד בבשרים, ומציג גם סלטים, דגים, ופסטות. התפריט  מדגיש את ההמבורגר. גם לצמחונים יש פה כמה אופציות, בין היתר פסטות.
זה לא המקום לדייט רומנטי. זה המקום לבילוי קליל, לחבר'ה צעירים לראות ביחד ספורט, לשתות בירה ולעשות שמח, או לחילופין למשפחה וילדים. 
ביקרתי לאחרונה פעמיים במקום.
 
מה אכלנו?
לפתיחה באחד הביקורים קבלנו ...פופקורן
 
ראשונות:
 
  • סינטה צרובה ברוטב חמאת בוטנים, כרוב סגול, בצל סגול, בצל ירוק ובוטנים (54 שקל): הגיעו כמה נתחי סינטה, היא היתה צרובה מעט אך היטב, אדמדמה מבפנים, אבל הבשר עצמו לא התעלה לגבהים. טעמה של הסינטה היה לא יותר מבינוני. הרוטב המתוק היה מוצלח, אבל נראה שכאילו בא לטשטש את הבשר. הסלט הירוק (=סלט עלים) היה מיותר, והכיל רוטב ויניגרט חזק מדי ונטול עידון. 
עיקריות
  • המשכנו עם המבורגר, אחת ממנות הדגל של המסעדה. לקחנו המבורגר מקסיקני 250 גרם (בשר בקר ואנטריקוט עם נגיעות בצל, חזה אווז, פלפל צ'יפוטלה וסילאן) (64 שקל): מנה מעולה. הבשר היה נהדר. קציצה בעובי בינוני (אישית מעדיף קציצות עבות יותר אבל גם זה היה מצוין) עם טעם בשרי חזק, מעט פיקנטית, והחזה אווז היה מוצלח גם כן, עם טעם מעושן בולט. היתה זו מנה טעימה וממכרת ממש.
 
  • הום פרייז (19 שקל, בנפרד מההמבורגר) שנלקח כתוספת היה טעים וכלל רוטב צ'ילי מתקתק טוב שלא הטביע את התפוחי אדמה, יחד עם זאת היו כמה קוביות שלא היו מבושלות מספיק.
 
  • פסטה ברוטב עגבניות עם צ'ילי ובזיליקום בתוספת נתחי עוף (68 שקל): לא ציפינו לגדולות מהמנה, אבל היא היתה טובה. הרוטב היה מתקתק, עשיר  והורגש בו טעם חמאתי בולט. גם העוף היה עסיסי וטוב. היתה זו פסטה טובה וראויה בהחלט, רק חבל שהיא בושלה יותר מאל דנטה והיתה רכה מדי. המנה היתה גם גדולה מאוד וכללה גם סלט רענן ומתובל היטב.
 
  • סטייק אנטריקוט בתוספת צ'יפס (132 שקל): סטייק באיכות טובה מאוד. זה אינו הבשר הכי טוב בארץ, אבל הוא היה טעים, עם טעם בשרי טוב. משקל הנתח 300 גרם. מבחינתי, בשר טוב לא צריך תוספות מיותרות, ולרוטב צ'ימיצ'ורי שהוגש בצד לא נעשה שימוש. בצד הגיעה כמות גדולה של צ'יפס דק ופריך (לא מקדונלד'ס)
קינוח
 
  •  עוגת מרקיז (43 שקל. יקר) בינונית סגרה את הארוחה. השוקולד היה סביר, לא מעבר. לאור רמת הארוחה עד כה, זה היה נסלח בהחלט.
 
  • שורה תחתונה:  לאוונגרד לא באים בשביל לעשות דיאטה. האווירה קלילה וטובה, המקום הוא כיפי ועושה חשק להנות ולשמוח. הצד החלש היה השירות, שהיה איטי ומבולבל באחד הביקורים (בשני הוא היה טוב אבל המסעדה היתה ריקה ברובה). לגבי האוכל- היו פה ושם חריקות, בעיקר במנה הראשונה ובקינוח, אבל באופן כללי נהנינו והאוכל היה טוב מאוד.