פורום ביקורת מסעדות
נושא: ביקורת קצרצרה - אז מה המצב ב"חדר האוכל" בימינו?  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 22/12/2014 | 12:27
22
745
ביקרנו שם בצהריים במהלך החג - אז ככה:
מאחר שזה "חג", מסתבר שאין עסקית. (לעומת זאת בחניון על אף שזה "חג" המחיר מלא...).
מאחר שיש הצגת ילדים במשכן לאמנויות הבמה הסמוך, כרגע זו מסעדת ילדים (הילדות שלי היו גדולות יחסית לשאר - והבכורה בת 9...).
 
מבחינת האוכל, זו הפעם הראשונה שלנו שם, והתרשמותנו:
הקרם חצילים באמת מיוחד וטעים מאוד, כמו שכתוב בכל הביקורות שאי פעם נכתבו על חדר האוכל... מאחר שאני קמצנית ולא מוכנה לשלם על לחם במסעדה, אכלנו את הקרם בלי לחם...
חוץ מזה הזמנו מנה של קובה עם טחינה, שהייתה טעימה מאוד, אבל מצד שני קובה באופן כללי זה טעים מאוד, והקובה פה לא היה יוצא דופן מאיזושהי בחינה, אבל לא נורא - כי, כאמור, קובה זה טעיםםם.
לעיקריות הילדות לקחו שניצלונים (אחת עם פתיתים ואחת עם פירה) שהיו סבירים - Nothing to write home (or the forum) about
אני לקחתי כבדים על פירה עם בצל מקורמל (ונדמה לי שהיו שם גם חבושים?) - הפירה היה מעולה פשוט, אז חלקתי אותו עם בעלי. הכבדים היו טעימים, אם כי טיפה פחות מדי עשויים (הפתיע אותי ששאלו אותי למידת העשייה - אמרתי MW אבל זה לא בדיוק מה שזה היה, מצד שני, מי שואל על מידת עשייה של כבד?). בסך הכל מנה מצוינת, והיה לי חבל שלא הצלחתי לסיים אותה כי הייתי מלאה מדי מהראשונות...
בעלי לקח ספגטי עם פירות ים (=שרימפס וקלמרי) שהיה לו טעים, אם כי עם קצת פחות מדי רוטב (אני טעמתי רק שרימפס אחד וקלמרי אחד, ואכן לא הרגשתי כמעט שום רוטב, ולטעמי המנה לא הייתה מספיק "מאוחדת"). הוא הזמין גם מיץ תפוזים, שהיה משום מה הרבה יותר מדי מתוק ואף אחד לא רצה במיוחד לשתות אותו (חוץ מהתינוקת).
הקטנה אכלה מקרם החצילים, מהפסטה, אבל לא רצתה את הירקות הקלויים שהזמנתי לה (בטטה, קישוא ובצל) שאכן לא היו מדהימים, על אף שאני אוהבת ירקות קלויים - הבצל, למשל, לא היה קלוי מספיק...
 
בסך הכל הייתה ארוחה טעימה ומהנה למבוגרים, לילדות סבירה, והיו "חוויות קולינריות" כמו קרם החצילים והפירה של הכבדים - כך שבכל אופן, למי שעוד לא ביקר שם, ממליצה לבקר לפחות פעם אחת (אבל לא בחג...).
קינוחים לא אכלנו כי המשכנו משם למקס ברנר... וגם אם היינו רוצים לאכול קינוח לא היינו יכולים כי נתנו לנו את השולחן (לא הזמנו) רק עד 1 ורבע (הגענו בערך ב-12 ועשרה) - עוד סיבה לא להגיע לשם בחג (אם כי אני לא יודעת איך זה ביום רגיל).