פורום ביקורת מסעדות
נושא: צ'יקטי  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 24/12/2014 | 08:47
33
908
אתחיל את הביקורת בגילוי נאות: אחיה הקטן של החברה הכי טובה הוא אחמ"ש במקום והיה שם באותו הערב.
 
צ'יקטי היא מעין בר עם אוכל כאשר מבחינה אלכוהולית הם מתמחים בקוקטיילים מיוחדים ומבחינת האוכל הכיוון הוא איטלקי מובהק. זו פעם שנייה שלנו במקום, בפעם הקודמת הגענו בלי שהאח של היה במקום או שידעו שאנחנו מגיעים ולכן יכולה לומר שהמקום מוצלח גם בלי היכרות זו.
 
התחלנו עם שני קוקטיילים:
אני הזמנתי את Midnight in Sicily אחרי התלבטות עם קוקטייל נוסף מול הברמן. הגיע קוקטייל בכוס מתכתית (פליז? נחושת?) גדולה ומלאת כל טוב. טעם הג'ינג'ר ניכר בקוקטייל והוא היה מרענן והיווה פתיחה מצוינת לערב. 
הבחור הזמין El Bambino d'Oro - קוקטייל ורוד שהגיע בכוס גדולה והיה מאוזן מאוד ולא מתוק.
בכלל, היד על הקוקטיילים במקום טובה מאוד לא ניכרת מתיקות יתר וכל הטעמים עובדים ביחד. כיף לראות מקום שמצליח להכין קוקטיילים מצויינים במחירים *יחסית שפויים לקוקטיילים (*יחסית כי היום בכל מקום קוקטיילים נעים סביב החמישים שקלים).
 
לראשונה חלקנו כדורי ארנצ'יני שהגיעו במילוי פטריות וגבינות אשר הוגשו סלסה ורדה שלדעתי הייתה מבוססת כוסברה. מנת פתיחה טעימה ונחמדה.
לאחר מכן חלקנו את מנת הפולנטה שלהם שעשויה מתירס טרי ובאמת שיכולתי ללקק את הצלחת מרוב שהיא מוצלחת. ביררתי קצת על איך הם מכינים אותה והגעתי למסקנה שאין סיכוי שאוכל להכין אותה במרקם הזה בבית. המנה הוגשה עם פטריות וגילוחי פרמזן והייתה מושלמת לאותו ערב חורפי (שני בערב)
 
כמו כן, חלקנו את מנת הברוסקטות עם הכבדים שהוגשו ורדרדים כמו שאני אוהבת, רכים ונהדרים. אין סיכוי להרים את הלחם כדי לנגוס בו עם הכבדים אבל לשם כך הוגשו גם סכיני בשר.
 
פונקנו במנה של אספרגוסים צלויים בקציפת פרמזן שהייתה מאוזנת ולא מלוחה מדי. מעל מוגשת מרווה מטוגנת שעובדת מצוין עם כל הטעמים האחרים. מנה מוצלחת גם כן.
 
בשלב זה כבר היינו שבעים ולכן החלטנו על סיבוב שני של קוקטיילים. הפעם נתנו לברמן יד חופשית עם הכוונה בנוגע להאהבות שלנו.
אני קיבלתי קוקטייל שאני לא מצליחה לזהות מהתפריט וכלל בורבון, תפוזים וביטרים. הוא היה בעל טעם עשיר ובדיוק מה שקיוויתי לו. הבחור קיבל למביני - קוקטייל בהשראת מרטיני אשר כולל גם הוא ביטרים (ונשאר במחוזות הורוד), קוקטייל שהוא כבר שתה בעבר ונהנה ממנו מאוד.
 
לקינוח הזמנו את הפנה קוטה שלהם שמוגשת עם תותים חתוכים וקולי אמרטו, מסביב מפוזרים פיסטוקים קלויים. מנה פשוט טעימה, לא כבדה ומרעננת מאוד. היוותה סיום הולם לארוחה.
 
היו כמה צ'יסרים בדרך עם האח של. סך הכל ארוחה נעימה, טעימה ומוצלחת.
 
סביב ה 350 לפני
 
התמונות מהמכשיר של הבחור.