פורום ביקורת מסעדות
נושא: פרגולה גבעתיים - בדיקה מחודשת  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 25/12/2014 | 16:46
3
479
לפני ארבעה חודשים האישה העלתה דיווח מאוכזב, בעיקר בסעיף השירות המבולגן. 
 
לפני שבוע ביקרתי שם עם האמריקאי בתקווה שאולי הבלאגן שהיה אצלה היה מקרי.
 
מהחבית שתיתי את הטובורג הרגילה שלי והסטלה הרגילה שלו. אני הזמנתי מנה של שני מיני המבורגרים ורק הערתי משהו על המנה שהחבר הזמין. לא יודע אם זה מה שגרם למלצרית להתבלבל אבל החבר את שלו קיבל, אני - נאדה.
 
חשבתי אולי המנות מגיעות בנפרד. חיכינו קצת. אחרי שהבנתי שכנראה משהו השתבש אמרתי למלצרית שלא קיבלתי את ההמבורגר. היא אמרה שהיא תלך לבדוק ואני חזרתי לחכות.
 
השעון תקתק. הכוס התרוקנה. המלצרית נעלמה. בסוף הצלחתי לתפוס אותה בדרך לשולחן אחר. מה עם ההמבורגרים? כן זה ממש עכשיו יוצא.
 
יצאה אחרי דקה עם... המבורגר אחד. "בינתיים הבאתי לך את הראשון כי לא רציתי שתחכה עוד יותר - עוד מעט יגיע השני".
 
רשמתי להם נקודה טובה על זה שהם דואגים לכל המבורגר והמבורגר באופן אישי והורדתי להם שתי נקודות על הגשה הזויה של חצי מנה. 
 
אחרי כמה זמן הגיע ההמבורגר השני. 
 
כאנקדוטה בלבד: בין לבין שמעתי את המלצרית השניה שואלת את השולחן הסמוך אם אפשר לפנק אותם בצ'ייסרים. חזרה והניחה את הצ'ייסרים על השולחן שלנו ושניה לפני זה הרימה ואמרה "אופס זה לא בשבילכם" והעבירה את הכבודה לשולחן הנכון. שיהיה ברור - אני האחרון שאכפת לו שמצ'פרים מישהו אחר ולא אותי. צ'ופר זה צ'ופר ואם בא למלצרית לפנק מישהו אחר ולא אותי - סבבה. ברוב המקרים אני אפילו מעדיף שלא יצ'פרו אותי בכלל כי בדרך כלל זה כל מיני משקאות שאני לא אוהב לשתות (ועראק בראשם...) אז אני מעדיף לשתות את מה שהזמנתי וזהו. אבל, וזה אבל חשוב, אם בטעות כבר הנחת את הצ'ופר אצלנו - תהיי לארג'ית ותציעי גם לנו משהו כי זה כבר באמת מנקר עיניים.
 
אבל זה כאמור אנקדוטה בלבד שאני לא לוקח ממנה שום דבר. מה שאני כן לוקח זה שבשני ביקורים שונים לגמרי השירות היה מבולגן לחלוטין. מבחינתי זה פוסל את המקום לביקורים נוספים. למזלנו הגענו לזמנים טובים ויש עוד כמה מקומות בגבעתיים.