פורום ביקורת מסעדות
נושא: ביקורת שניה בסן פרנסיסקו: מסעדת Benu  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 28/12/2014 | 02:03
2
377
בערך חצי שנה אחרי הארוחה באטליה קרן, היתה הזדמנות נוספת לציין ארוע מיוחד בחיים, ואחרי שהארוחה הקודמת השאירה אצלי טעם של עוד, החלטתי להפתיע את בת זוגי ולקחת אותה לארוחה במסעדה אחרת בשם Benu.
 
הציפיות שלי מהמקום היו גבוהות. קודם כל, השף של המסעדה, קורי לי, היה קודם לכן האקזקיוטיב שף של המכבסה הצרפתית, שנחשבת לאחת המסעדות הטובות בעולם. שנית, השף ממוצא קוריאני משלב במסעדה אוכל אסייאתי עם טכניקות שהביא איתו מהמכבסה הצרפתית, והשילוב נשמע לי מאד מסקרן ומעניין. דבר שלישי, חבר מהעבודה, חובב מסעדות אף הוא, אמר לי שזו המסעדה ההכי טובה בעיר בעיניו. ולבסוף, בדיוק יצא המדריך המעודכן של מישלן לסן פרנסיסקו והם שודרגו לשלושה כוכבים. כך שזו היתה הזדמנות לדגום אותם לפני שיעלו את המחירים עוד יותר (כפי שקורה במקרים כאלו).
 
לבת הזוג שלי יש כמה אלרגיות לרכיבי מזון מסויימים, והתקשרתי מראש לוודא שיוכלו להכין לה ארוחה ללא הרכיבים שהיא אלרגית אליהם, ואמרו שאין בעיה.
 
בדרכינו למקום, נפתחו ארובות השמים וירד גשם שוטף. בדרך כלל כשיורד גשם בסן-פרנסיסקו, הוא בעיקר מטפטף, אבל באותו הערב ירד גשם זלעפות. זקני סן פרנסיסקו לא זוכרים גשם כזה. מה שהיה אמור להיות הליכה של כמה דקות מתחנת הרכבת למסעדה הפך למסע תלאות מפרך, ואפילו המטריה לא עזרה. הגענו רטובים מכף רגל ועד ראש, וכשמצאנו סוף סוף את הכניסה למסעדה, המלצרים ראו אותנו מגיעים נוטפי מים והתקשו להסתיר את החיוך למראה האנשים הרטובים שנכנסו פנימה.
 
כשהתיישבנו, קיבלנו את התפריט. בעבר היה למסעדה גם תפריט רגיל, אבל כיום זה רק תפריט טעימות שעולה 195$ לאדם לא כולל יין, מס ושירות. אין אופציה אחרת. לבת הזוג שלי הדפיסו במיוחד תפריט שונה, בו חלק מהמנות היו זהות לשלי וחלק היו שונות בהתאם למגבלות התזונתיות שלה.
 
המשך תיאור הארוחה בהודעה הבאה.