פורום ביקורת מסעדות
נושא: תודה לכולם! (ביקורת בפנים...) בסוף הלכנו  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 29/12/2014 | 15:52
198
למלה ביסטרו, אבל נשמור את ההמלצות שלכם לפעם הבאה שנראה לאכול במסעדה באזור.
ודיווח על הארוחה במלה ביסטרו:
בסך הכל הייתה ארוחה מוצלחת ומעניינת, אבל לא מאוד מדויקת, כלומר, היו פספוסים פה ושם מבחינת מידת המליחות או מידת העשייה.
למנות ראשונות לקחנו פוקאצ'ה עם מטבלים - ממרח עגבניות מיובשות סטנדרטי שהיה מאוד טעים כי ככה זה ממרח עגבניות מיובשות סטנדרטי..., גוואקמולי שהיה ככה, וצזיקי טוב. הפוקאצ'ה הייתה טובה, אם כי אולי עם קצת יותר מדי שמן. המנה הראשונה השנייה שלקחנו הייתה ניוקי שוק - ניוקי ברוטב שמנת עם עגבניות שרי ועגבניות מיובשות. הניוקי היה מעולה (אני חושבת שהיו שני סוגים - חצי תפו"א וחצי בטטה), גם יחד עם הרוטב, אבל הרוטב עצמו בלי הניוקי היה קצת מלוח מדי - לא יודעת אם לגיטימי להתלונן על זה שלא מספיק מהנה לנגב את שארית הרוטב עם הלחם, אבל זה היה המצב.
ואה, כן, לקראת סוף הארוחה שלנו מישהי מאחורינו התלוננה בקולי קולות על כך שהעגבניות במנה שלה רקובות - אני לא יודעת אם זה היה נכון במנה שלה, ואצלנו זה לא היה המצב, אבל זה העיב קצת על הארוחה, אני מוכרחה לציין. בכלל האקוסטיקה שם קצת בעייתית ושומעים את כל מה שנאמר בשולחנות האחרים גם כשזה לא נאמר בקולי קולות (אבל זה גם מקום קטן...).
יחד עם המנות הראשונות הגיעה מנה של ארטישוק ירושלמי, על חשבון הבית (כל הסועדים במקום קיבלו), שלא הייתה מאוד לטעמנו, אבל אנחנו לא ממש מכירים ארטישוק ירושלמי - מבחינתי הטעם היה דומה לכרוב כבוש.
למנות עיקריות בעלי הזמין סטייק אנטריקוט ברוטב יין אדום עם פירה כפרי - הפירה היה נהדר, והאנטריקוט היה מוצלח גם הוא, אבל הגיע יותר על הצד המדיום מאשר מדיום וול שהוזמן, ולכן חזר למטבח לזמן נוסף על האש (וכשחזר היה טוב מאוד). אני הזמנתי "שקדי עגל של שוק מחנה יהודה עם טחינה ועמבה" שהגיעו בתוך סיר עם בצל, עגבניות, וחצילים. גם זאת הייתה מנה מצוינת, וגם מעניינת, אבל שקדי העגל היו קצת מלוחים מדי. אני גם רגילה לפרוסות דקות של שקדים ופה הם הגיעו בגושים גדולים - אבל אולי זה נפוץ ואני לא מכירה... בכל מקרה, המנה הייתה טעימה מאוד.
לקינוח הזמנו שילה - בראוניז עם שכבה של ריבת חלב ושכבה של קרם אגוזים, עם שקדים מסוכרים מעל, ופאי תפוחים עם גלידה. שני הקינוחים היו טעימים, והראשון היה גם לא מוכר, כך שגם זה היה נחמד. לא דיברתי על השירות עד עכשיו, אבל השירות לא הצטיין במיוחד (מבחינת הידע של המלצרית על המנות, וכו'), ובשלב הקינוחים היה כבר ממש בעייתי, כי חיכינו המון זמן עד שהם הגיעו. אני לרוב לא מתייחסת לשירות או שופטת מסעדות על שירות, אלא אם הוא ממש ממש מחפיר - ורק הנקודה הזאת של ההמתנה הארוכה לקינוח בסוף באמת הייתה בעייתית.
 
לסיכום, נהנינו מהארוחה במלה ביסטרו, היה טעים ומעניין, אבל בגלל חוסר הדיוק בהכנה אני לא יכולה להגיד שזו מסעדה מעולה או בישול עילי. זה רק שואף לשם, וגם זה משהו...