פורום ביקורת מסעדות
נושא: ערב הודי בטאיזו  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 05/01/2015 | 00:13
6
1593
נשלחתי לבחור מסעדה לכבוד יומהולדת של אחד הסועדים, משימה שפעם הייתה יחסית קלה... אבל ברגע שסועד אחד טבעוני וסועד נוסף נוהג להשוות כל דבר למסעדות שהוא ביקר בהן בחו"ל - המשימה עלתה בדרגת הקושי (ותוסיפו לזה את העובדה שאני בכלל לא אוהב אוכל הודי). הגענו בשעה מאוחרת יחסית (21:00) והמסעדה באופן מפתיע הייתה מלאה לגמרי.
 
לפתיחה הזמנו מספר מנות ראשונות שאת רובן חלקנו:
לחמניות מאודות (2 מנות) -
המנה התקבלה בספקות מסוימות ע"י חלק מהסועדים ("מה כבר יכול להיות מיוחד בלחנייה מאודה") אבל הפתיעה את כולנו לטובה. המתבלים שלצד הלחמניות היו טעימים מאד, עדינים ומעט חמצמצים. הלחמניות עצמן היו נהדרות, אווריריות ועם טעם עדין שליווה אותן לאחר כל טעימה. ללא ספק פתיחה מושלמת.
 
פוט סטיקרס -
עוד מנה מושלמת, אמנת לא "הודית" במיוחד מלבד גבינת הפניר, אבל ללא ספק מנה טובה מאד. הכיסונים עצמם בושלו באופן מדויק והיו בעלי מרקם טוב מאד.
 
פאקורה ירקות -
המנה היחידה שהייתה מעט מאכזבת מבחינתי. אמנם לא מדובר במנה רעה, אך היא הייתה חסרת ייחוד. הירקות שטוגנו כמעט ולא הורגשו תחת מעטפת הציפוי והמתבלים היו מעט אנמיים.
 
קלמרי טנדורי -
במילה אחת - ואוו! ביצוע נהדר של המנה, תיבול מדוייק ומורגש, קלמרי שנצרב במידה מדוייקת וירקות מלאי טעמים. ללא ספק מנה שהייתי מזמין פעם נוספת.
 
הזמנו 4 מנות עיקריות שכולן הגיעו בליווי אורז לבן. 2 מנות צמחוניות \ טבעוניות ו - 2 מנות בשריות.
 
דאל באט -
מדובר בתבשיל עדשים כתומות עשיר מאד, מלא בטעמים וירקות. לרוב אני לא נהנה ממנות שמבוססות אך ורק על ירק ללא אלמנט נוסף, אבל הופתעתי לטובה. מנה משביעה מאד וטעימה מעל ומעבר למצופה.
 
קציצות חומוס -
למרות שהומנה לסועד אחר, נהנתי ממני לפחות כמונו. הרוטב של המנה השתלב באופן מושלם עם האורז שהוגש לצד המנה, וקציצות החמוס היו נהדרות ובעלות טעם עדין של כורכום שנשאר לאחר כל ביס.
 
באטר צ'יקן -
מדובר במנה כבדה (על גבול הכבדה מאד) ולכן הייתי ממליץ לסועדים שאינם נהנים מסוג כזה של מנות להימנע ממנה. אני מנגד, נהנתי מכל טעימה, העוף היה עסיסי מאד והרוטב עשיר ועם פיקנטיות נעימה מאד.
 
קורמה טלה -
זאת המנה היחידה שהוזמנה לאחר התייעצות עם המלצרית, המלצה נהדרת שגרמה לנו לשמוח שהחלטנו להקשיב לה. תבשיל הבשר היה עשיר מאד ועם עומק טעמים. לאחר כל טעימה נשארה בפה ארומה מעוררת של תבלינים שהפתיעה מחדש בכל ביס וביס.
 
לקינוח בחרנו לנסות מלבי (קוקוס אם אני לא טועה) שלווה בקוביות אננס. פשוט קינוח מושלם, לא כבד, לא מתוק מדי ועם טעם שונה ומפתיע לטובה. המרקם מעט שונה מהמלבי שכולנו מכירים ורגילים אליו, אבל זה לא משהו שצריך למנוע ממכם לנסות את המנה.
 
יחד עם המנות הוזמנו 2 בקבוקי סן פלגרינו גדולים וקוקטייל על בסיס ג'ין, קפרי וטעמי תה הודי (קוקטייל מעט מריר) שיהיה מאוזן וענה על הציפיות שלי באופן מלא.
 
השירות עצמו היה מושלם, כל פניה של המלצרית לוותה בחיוך רחב מצידה, וכל בקשה שלנו (לעבור שולחן לדוג') נענתה בחיוב ובמהירות.
 
ללא ספק חוויה נהדרת ומפתיעה, עכשיו נשאר רק לנסות את התפריט הרגיל שלהם.