פורום ביקורת מסעדות
נושא: תאמינו או לא אבל יש פאב *בתוך* הדיזנגוף סנטר  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 05/01/2015 | 09:14
19
681
הפאב נקרא BarCony אם עולים לקומה השלישית איפה שהמקדונלד'ס ומיד אחרי המדרגות פונים שמאלה לשדרת החנויות יש על הרצפה שלט של המקום וקצת אחרי זה חנות מחשבים ועוד קצת והנה הגעתם. 
 
למרות שהשעות פעילות של הפאב הן מארבע ועד לקוח אחרון, הוא לא בדיוק פאב לבילוי לילי, כמו שנוכחנו אתמול, הוא יותר מתאים למי שמסתובבים בסנטר ומתחשק לשבת לשתות משהו בלי לצאת החוצה, וככזה - הוא רעיון לא רע בכלל.
 
העיצוב קצת לוקה בעיניי, ומזכיר יותר מדי פאבים של נמלי תעופה. היה מרגיש לי יותר טוב אם היו מנסים לתת עיצוב קצת יותר חם למקום, אבל בסדר, זה בכל זאת בסנטר. כשמתעלמים מהעיצוב הלא יותר מדי אווירתי אז נתקלים בברמן מאד חביב ובמשקאות במחירים מאד אטרקטיבים. בירות אמנם יש רק בשליש, אבל שליש טובורג/קרלסברג במחיר 15 ש"ח נותן זה מחיר מאד הוגן לשליש ולא מרגיש כאילו עשו שם שליש כדי לשדוד אותך.
 
בסעיף האוכל המבחר מאד מצומצם וזו עוד נקודה לרעתם. פרעצל, אדממה ואולי עוד משהו קטן שאתמול בתשע בערב כבר אזלו לחלוטין... די הזוי.
 
בקיצור - המלצה מאד מסוייגת שבאמת יכולה להתאים בעיקר למי שמסתובבים בתוך הסנטר ולא רוצים לצאת החוצה, ולמי שזה הכיוון שלו - זו אופציה טובה בהתחשב בשאר האופציות שיש בפנים.
 
אנחנו לא נשארנו הרבה בעיקר בגלל היעדר האוכל, ויצאנו החוצה ל- Boutique שהקרין את ה-NFL מה שכמובן "קנה" את האמריקאי (לצערו העבירו מהר מאד לכדורגל "רגיל"). בתפריט החלק היותר כבד מסתכם בשלושה סוגים של פוקאצ'ות. פוקאצ'ה שינקן שניסינו היתה די סטנדרטית ועם מבחר בירות בחבית שעומד רק על טובורג וויינשטפן גם עליו אני לא יכול להמליץ.