פורום ביקורת מסעדות
נושא:   לצפיה בהודעה המקורית קפה לנדוור במתחם שֹרונה
תאריך: 06/01/2015 | 03:15
4
577
 קפה לנדוור במתחם שֹרונה

בסיום ההופעה (הנהדרת ), עת חזרנו רגלית למלון, החל לרדת גשם . היות והיינו נטולי מטריה ובסמוך למתחם שֹרונה (מה זה השם הזה?!)  החלטנו לבדוק מה יש למקום להציע (על אף שזכרתי ממה שקראתי פה שרוב המקומות זכו לחוו"ד שלילית).

המתחם שופץ בצורה יפהפיה! הפיתוח הסביבתי היה פרקטי ונאה, המבנים היו מרשימים, רק חבל שהוסבו ל"קניון" בתפזורת.

בן הזוג ביקש שנשב בקפה "לנדוור". לי יש טינה כלפי "לנדוור" עוד מהסניף הבאר שבעי ולא חשבתי שבסניף זה ארגיש אחרת, אולם זרמתי איתו והתיישבנו באיזור המחופה באוהל ניילון מחומם. בחוץ המשיך לרדת גשם.

המלצרית שניגשה אלינו לא יצרה איתנו קשר עין וכל הזמן בהתה בנקודה הרחק מעלינו. התלבטתי בין סיידר לסנגריה חמה עם פירות העונה ולא הצלחתי להבין ממנה אם הסיידר מכיל גם יין. בסוף בחרתי בסנגריה חמה . בן הזוג הזמין הפוך ומאפה בשם "רוזלך" – שהיה שבלולי בצק פריך אפוי בתנור לבנים במילוי ממרח נוטלה  לדעתי המנה נאפתה בחום גבוה מדיי היות והחוץ היה שחום ונאה אך התוך הרגיש בצקי ולא אפוי דיו. בן הזוג לא הסכים איתי בכך ולכן זכה לאכול את הרוב לבד. לשמחתו .

הסגרייה הגיעה בכוס יין (יכלו להיות יותר נדיבים בכמות ), פירות העונה שצפו מעל היו בסה"כ קוביות תפו"ע ירוק  . המשקה היה בנק' רתיחה והרגיש כמו יין שחומם יתר על המידה ומעל פוזרו תפו"ע. מאכזב .

שנינו הסכמנו שאלו היו 80 שקלים (!!!) מיותרים מאוד וטינתי כלפי לנדוור רק התחזקה.