פורום ביקורת מסעדות
נושא: שלו ביער קרית טבעון - אחרי כמה שנים  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 06/01/2015 | 17:26
395
זו היתה המסעדה הראשונה שכתבתי עליה בפורום והיא בהחלט מדורגת גבוה ברשימת המומלצות שלי - אבל משום מה לא יצא לי להגיע אליה כסועד מן השורה (להבדיל מאורח בארועים) כבר כמה שנים טובות.
 
לאחרונה התפנה לנו ערב ואישתתי ביקשה אז יצאנו לשם.
 
המסעדה יפה מאוד (לטעמי אחת היפות בישראל) היא ממוקמת בבית ששימש כמועדון של תנועת השומר המתוחזק נפלא והיא מוקפת בגן מרשים. בלב המסעדה אח יפה שהובער באותו ערב שהוסיפה לרומנטיות ובכלל מדובר במקום יפה.
 
השרות היה ללא דופי - בדיוק כמו בפעם הקודמת על ידי מלצרית שגם הבינה את משמעות הטקסים ולא רק שיננה אותם באופן עקר, השרות היה נעים מקצועי וענייני ועל כך כל הכבוד להם (וחוץ מזה המלצרית נראתה ממש אלפית "בת לילית" שזה בהחלט מהווה יתרון)
 
חבל רק שהאוכל לא התעלה לאותה הרמה.
מאחר ולא הייתי רעב במיוחד ומאחר ואני במין סוג של דיאטה שמונעת ממני לאכול פחות או יותר הכל חלקנו בעסקית ערב אחת הכוללת ארוחת שלוש מנות ולחם הבית ב- 155 ש"ח. (עוד הוכחה לשרותיות של המסעדה היתה שהם הסכימו כי נחלוק עסקית אחת)
 
אני בחרתי את המנה הראשונה שהיתה מרק קישואים ועוד משהו - מרק נחמד מאוד שהייתי מאוד שמח לקבל בצבא (ולאו דווקא במובן שלילי) אבל לטעמי הוא לא הבריק וניתן היה לצפות למשהו מעט מרשים יותר במסעדה שמכוונת גבוה.
 
אישתתי בחרה את המנה העיקרית שהיתה ניוקי פירות ים ,שום קונפי,סלרי,בזיליקום ,עגבניות טריות וגבינת פרמז'ן - לטענתה הרוטב היה מעולה וגם הניוקי נהדרים - פירות הים לעומת זאת בושלו יותר מידי והפכו בחלקם לצמיגיים.
 
לקינוח חלקנו בפנה קוטה שהגיע עם שני רטבים בנפרד - משהו על בסיס פסיפלורה ורוטב על בסיס פירות יער. הפנה קוטה עצמה היתה נהדרת והרטבים סטנדרטיים.
 
מאחר ואני מעדיף לשתות את ארוחת הערב שלי התווספה להזמנה גם מנת ויסקי - טאלימור דיו (הטוב מבין הבלנדד הזולים)
 
סה"כ היה ערב מוצלח מאוד - אבל המסעדה חייבת להדק את הצד הקולינארי שלה על מנת לשחק בליגה של המקומות הטובים באמת.