פורום ביקורת מסעדות
נושא: L'Atelier Joël Robuchon ארוחה אחרונה בפריז  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 15/01/2015 | 19:29
221
הגענו לסניף בסאן ז'רמן ביומנו האחרון ולאחר סיור בוקר עם שרון, מה שאמנם קצת מקשה על הקיבה -  אבל אנחנו לא ניתן לקצת מתוקים לשבות גרגרניות שכמותנו.
 
החלטנו להזמין 3 מנות שקרצו לנו מתפריט הקטנות (בגודל. לא במחיר כמובן) ומנה עיקרית נוספת.
המלצר/ברמן על דעת עצמו העביר אחת מהן שהוא חשב שתתאים יותר כמנה שניה.
 
אז לראשונות הזמנו: 
ביצה על הקוקוט עם כמהין טריות ורוטב סלרי. המנה מגיעה בכוס מרטיני מהממת בשכבות: רוטב סלרי בתחתית לבן הביצה באמצע מעל זה הצהוב ומעליו קציפה כלשהי המעוטרת בכמהין הפרוסות. לטענת אחותי מדובר בתענוג.
מנה ראשונה נוספת היתה "מילפוי" של חציל, קישואים, עגבינות וגבינת מוצרלה. מנה עדינה מאוד וטעימה. אם כי אין פה איזה חידוש טעמים מרעיש.
 
המנה הראשונה השלישית שהוגשה לנו עם המנה העיקרית היה חלק של חזיר קצוץ עשוי בצורה שעוד לא הבנתי מהי, אבל עם טעם מעושן מעט והמון טעמי רקע. החזיר הוגש על ברוסקטות ומעליו גילוחי פרמז'ן, גילוחי כמהין ופרושוטו. מנה מעולה עם טעמים מאוזנים, משלימים ומושלמים.
 
כמנה עיקרית הזמנו פילה דג (לדעתי קוד) ברוטב בזיליקום. הוא הוגש גם עם רוטב של ציר דגים ג'לטיני כלשהו. המנה היתה עסיסית ונדיבה מאוד בגודלה
 
כשהסתכלנו על תפריט הקינוחים הצבענו שתינו על אותו הקינוח, וזהו לטעמי הקינוח הטוב ביותר שאכלנו בטיול עמוס המתוקים הזה:
סופלה פסיפלורה מוגש כשלצידו גם סורבה של פרי אקזוטי אחר.
המנה היתה סופר מרשימה, נדיבה בגודלה, קלה וטעימה להפליא. כל כך טעימה שלמרות שהיינו אחרי סיור מתוקים ואכלנו כבר איזה 4-5 קינוחים, שקלנו להזמין מנה נוספת, אולם בסוף הסתפקנו בקפה.
 
זוהי כמובן הארוחה היקרה בטיול, שלמרות שלא שתינו עלתה לנו כ 180 יורו.
אבל היא בהחלט היתה מצויינת וכחוויה של פעם ב... אני ממליצה עליה בחום.