פורום ביקורת מסעדות
נושא: ביקורת מסעדה: פסטינה פסטה בר.  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 18/01/2015 | 00:05
8
398
אני גר במרכז והיום החלטתי להרחיק דרומה, עד לב"ש הרחוקה, לאחר שמצאתי את המסעדה הנ"ל והמחירים נורא קרצו לי. החלטתי לבדוק האם ייתכן אוכל איטלקי טוב במחירים שמזכירים חומוסיה.

אז..
המקום: המסעדה ממוקמת ברחוב ראשי (אך אין מה לטעות, לא מדובר ברחוב סואן.. מקסימום שכונה פינתית בת"א) והיא מחולקת לשניים. בחוץ יש מן סככה נעימה עם כ-6 שולחנות. ובפנים עוד מקום צנוע עם מס' שולחנות נוסף. המקום לא גדול והעיצוב צנוע בהחלט, אך משרה אווירה ביתית וחמימה. היופי שבו, שאתה יושב בסככה ממש מול הרחוב הראשי, אך מרגיש כאילו אתה בקיבוץ. אני יכול לספור על קצות האצבעות את האנשים שעברו בשעות הצהריים ברחוב. זה היה משהו מאוד שונה ממה שאני מכיר. אך באופן חיובי לטעמי.

השירות: השירות היה טוב בהחלט. מייד כשנכנסנו הגיעה מלצרית אשר הסבירה לנו באופן מפורט על המנות השונות. הכול נעשה בחיוך וטוב טעם, המלצרים היו קשובים בהחלט והכול הגיע בדיוק בזמן.

האוכל: אז הזמנו למנות פתיחה את לחם הבית, טבעות קלאמרי מטוגן וארנצ'יני ריזוטו וגבינה. לחם הבית הגיע עם שמן זית, זיתי קלמטה וחמאה מצוינת. כדורי הריזוטו הגיעו עם מן רוטב נענע/פטרוזיליה ולימון ממש מוצלח ו-הקלאמרי היה עשוי כמו שצריך וטעים מאוד.
למנות העיקריות הזמנו 1. פסטה פטוצ'יני עם אספרגוס, בייקון ושמנת- שהייתה טעימה, אך דלה בבייקון. 2. פסטה פטוצ'יני עם שרימפס, מולים, קלאמרי וחמאה- שפירות הים שבה היו מאוד טעימים והשתלבו באופן מוצלח עם הפסטה. 3. ניוקי עם שמנת, ערמונים, אפונה ופטריות כמהין- כאשר המנה הייתה סבירה. הניוקי היו עשוים טוב, אך השילוב עם האפונה היה פחות מוצלח לטעמנו (ללא האפונה המנה הייתה משתפרת המון).
סה"כ לא מדובר באוכל יוצא מגדר הרגיל. האוכל היה טעים אך לא מדהים באופן מיוחד. המנות הראשונות היו טובות יותר מהעיקריות אבל בכל זאת נהנו מכל המנות. והיינו כל כך שבעים שלא חשבנו אפילו על קינוחים. אבל החלק הכי חשוב (שאליו אגיע עוד רגע קט) זה המחיר!

המחיר: את המחיר אפשר לסכם ב"לא פחות ממדהים". יחסית לתמחור הכל כך שפוי והוגן אפשר לומר שהמנות היו הצלחה מסחררת. המנות הראשונות לא עלו יותר מ-26 ש"ח. כמות נאה של טבעות קלאמרי מטוגן במחיר של 26 ש"ח, זה פשוט בדיחה (בקטע טוב כמובן). והמנות העיקריות היו בטווח מחירים של 35-47 ש"ח. המנה הכי יקרה בתפריט, עם שפע פירות ים.. עלתה לא יותר מ-47 ש"ח!! עכשיו, הייתי באינספור מסעדות בכל רחבי הארץ ובחו"ל. החל מהצפון הרחוק, השרון, ת"א והמרכז והדרום הרחוק. ובשום מקום לא זכור לי מחירים כל כך הוגנים בשביל כזו כמות נדיבה ואיכות של אוכל. שוב אומר שלא מדובר באוכל שהוא יצירת אומנות ואף אכלתי במסעדות איטלקיות טובות יותר, אך האוכל היה פשוט טעים. ולפעמים לא צריך יותר מזה. ובטווח מחירים הנ"ל זה פשוט מציאה.

להלן המחירים המדויקים של המנות שהזמנו:
ארנצ'יני ריזוטו גבינה = 25 ש"ח
טבעות קלאמרי = 26 ש"ח
לחם הבית = 14 ש"ח
אספרג'י (פסטה עם אספרגוס ובייקון) = 38 ש"ח
פרוטי די מארה (פסטה עם פירות ים) = 47 ש"ח
ניוקי די קסטנה (ניוקי עם אפונה, ערמונים ופטריות כמהין) = 47 ש"ח
קולה = 10 ש"ח
פעמיים בירה שחורה = 20 ש"ח
--סה"כ ל-3 אנשים = 227 ש"ח (לא כולל טיפ)--

ייתכן מאוד והייתי ממליץ על המקום גם בלי קשר למחיר, אך אין ספק שהייחודיות מגיעה מאוכל טוב בכזה מחיר הוגן.