פורום ביקורת מסעדות
נושא: שני דיווחים בהודעה אחת   לצפיה בהודעה המקורית: גיגסי - ב"ש, SPACE - מושב אמונים
תאריך: 26/01/2015 | 15:34
6
624
גיגסי - סינמה ספורט בר – באר שבע
 
ערב שישי. המקום די מלא ולאו דווקא בחבורות גברים שבאו לצפות במשחקי כדורגל (או שאלו היה בחדרים פנימיים ).
 
כל המקום מרוהט עץ חום כהה, בעל תקרה גבוהה וקומה נוספת מעל.
 
מסכי טלוויזיה בערוצי HD  תלויים בכל מקום בזווית נוחה להתבונן ומשדרים כדורגל בערוצים שונים. לשמחתי, לא היה שום משחק באותו ערב שעניין את בן זוגי בצורה יוצאת דופן ולכן יכולנו לשוחח בנעימים .

 לשמחתנו נמצא לנו מקום בשולחן צדדי מרווח ומשלא הגיעה אף מלצרית הגיע בעל המקום לקחת הזמנה.

התפריט מכיל מס' מנות מעניינות והחלוקה לפי מחיר – 49, 59, 69 ומעלה. המנות שעניינו אותי הוגשו עם מוח/ שקדים ושאר איברי פנים שאיני אוכלת ולכן נאלצתי לוותר עליהם. אני חושבת שפה יכולים לתת אפשרות בחירה נוספת לחלק הבשרי בה אך לצערי לא התעניינתי בכך.

שנינו לקחנו מנות ב - 49:
עבורי פסטה פפרדלה ברוטב שמנת שום ופטריות עם מחית כמהין שחורות – המחית תפסה את עיניי היות ומעולם לא טעמתי משהו שהכיל את הכמהין המפורסמות ולצערי, אם היה פה משהו מכך, לא חשתי בשום הבדל בטעם.
בכ"א, הייתה מנה נדיבה בגודלה, שהוגשה בצלחת אובלית עמוקה, שחורה ונאה (שהיוותה ניגוד נאה לפסטה הבהירה), הפסטה לא מוכנה במקום, דבר שלא גרע מטעמה. הייתה אל דנטה וטובה. הכילה מגוון פטריות ונאכלה עד תום.

עבורו גיגסי בורגר שנאכל בהנאה גדולה והיה רגיל וטעים בעיניי בן הזוג, ששתה עם זה 1/2 ווין שטפן.

אני שתיתי כוס יין שרדונה גמלא שהוגשה בכוס יין יפה וגדולה אך הכמות בה הייתה מגוכחת ואני תוהה אם זו הייתה אשליה של הכוס שגרמה לכמות להיראות קטנה או שאכן הייתה כמות מועטה (שתומחרה ב – 27 שח'. אני חושבת שהייתה כמות מועטה ).
 
לסיכום, מקום נעים, תפריט מעניין ומגוון ואם אתם בסביבה, שווה לשקול ביקור.
 
 ===================================================================================================

ספייס – SPACE - מושב אמונים, בין אשדוד לאשקלון

מעז יצא מתוק... אני וחברתי זו, מגיעות למרכז פעמיים בשבוע לצורך לימודים. אמממהה... לא שמנו לב שבאותו יום לא היו לימודים והגענו סתם ! אז נסענו לאיקאה לכמה שעות ומשם, בדרך לבית קמה (איפה שהשארתי את הרכב שלי) עצרנו בספייס - SPACE במושב אמונים.

חברתי שומרת כשרות ומעצם כך לקחה אותי לשם לארוחת צהריים.

אין עסקיות בצהריים, בחשבון מורידים 20%.

המקום יפהפה! נראה כמו אולם אירועים. מספר "קוביות זכוכית" פזורות בשטח המטופח ורחב הידיים ומיועדות כנראה לאירועים פרטיים קטנים. בריכת שחייה קטנה במרכז, פסטורלי ונאה.
 
חלל המסעדה מרווח ומואר באור יום נעים שנכנס דרך החלונות הגדולים. היו עוד מס' שולחנות תפוסים ולכבודנו, שקפאנו מקור, הודלק מזגן. הכוסות שהיו על השולחן לא היו נקיות וקיבלנו אחרות.
 
היינו מאוווווד רעבות ולקחנו:

  חומוס ספייס - חומוס ביתי מוגש בתוספת רצועות פרגיות מוקפצות, בצל, פטריות פורטבלו, שום ועשבי תיבול (44): מנה מאכזבת . על צלחת שטוחה וגדולה הגיעה מריחת חומוס שהרגיש מקופ' עם כ- 4 רצועות פרגיות קרות וכמה חצאי פטריות קרות אף הן. בצד קיבלנו 2 מיני פיתות טריות וחמות שהיו נהדרות אך לא הספיקו לחימום המנה הקרה. 

שתינו לקחנו ספייס בורגר - בשר בקר טרי, טחון גס, בשילוב ירקות טריים מוגש בלחמנייה פריכה בתוספת צ'יפס (65) – קשה ליפול בהמבורגר והוא באמת היה טוב. קציצה גדולה ועסיסית בלחמניה טעימה. מנה גדולה שלא הצלחנו לסיים.
 
כנראה לא מקום שאחזור אליו (אלא אם כן פן הכשרות יהיה חשוב וזה יהיה בדרך) אך אני חושבת שמהיותו כשר הוא נותן מענה לציבור המחפש מקומות כשרים לאכול בהם.