פורום ביקורת מסעדות
נושא: עסקית בפטלינה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 29/01/2015 | 14:20
276
אתמול הזדמנתי לצהלה וישבתי עם אחותי לארוחת צהריים בפטלינה. אמנם מסעדה קטנה וחבויה, אבל נהניתי שם בעבר והחלטתי לחזור ולנסות מנה שעוד לא טעמתי. 
בצהריים הם מציעים עסקית: מנה ראשונה, עיקרית ושתיה ב-72 ש"ח (לא זול יחסית לעסקית. באתר כתוב 69 ש"ח וזה לא מעודכן, דבר מרגיז בפני עצמו).
למנה ראשונה הזמנתי "כרובית אפויה- עם שמן זית ושומים שלמים". קיבלתי צלחת עם פרחי כרובית קרים ורופסים. ממש לא מה שדמיינתי כשחשבתי על "כרובית אפויה". אכן הייתה בצלחת שן שום אחת חביבה. כששאלתי את המלצרית אם זה אמור להיות קר, היא אמרה שכן אבל שאין בעיה לחמם. ביקשתי לחמם, ומיד נלקחה הצלחת והוכנסה אחר כבוד למיקרוגל בדלפק המסעדה (אפילו לא טרחו להחביא אותו במעמקי המטבח). כעבור דקות חזרה הכרובית המחוממת, אך עדיין רופסת וחסרת טעם לשולחן. מממ...
אחותי הזמינה מרק עדשים, שהיה חביב אך די מלוח.
לעיקרית התלבטתי בין המבורגר, כבדי עוף עם פירה ופסטה פסטו עם עוף. בסוף הלכתי על הפסטה, וכנראה שזו הייתה טעות. חתיכות העוף אמנם היו טעימות, אבל הפסטה סתמית והרוטב אנמי. באופן כללי כנראה שעוף ופסטו לא כ"כ מתאימים. ראיתי את מנת הכבדים מוגשת לשולחן אחר והיא נראתה הרבה יותר מפתה.
אחותי הזמינה לעיקרית עוף ברוטב קארי וחלב קוקוס, שהגיעה עם קערית אורז לבן נפרדת. היא נהנתה, אני לא טעמתי כי לא חובבת קארי.
בסוף קיבלנו קפה הפוך שדווקא היה מוצלח.
כששאלנו אם מקבלים טיפ באשראי אמרו לנו ש"מעדיפים מזומן". לא ידעתי מה זה אומר, אבל לאחותי היה כסף קטן אז היא תרמה אותו לצורך העניין.
בפעם הקודמת שהייתי שם הזמנתי פילה דניס עם פירה ושעועית ירוקה, וזו הייתה מנה פשוטה וטובה ולכן היו לי ציפיות גם הפעם. חבל שהן לא התממשו. בקיצור, לא נראה לי שאחזור לשם. אולי רק לקפה...