פורום ביקורת מסעדות
נושא: מיט בחיפה - כמעט אפשר לחשוב שזו המסעדה המובילה בעיר...  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 29/01/2015 | 15:56
1
336
פעמיים באותו חודש, שתי ביקורות נפרדות ( היתה לפני כמה ימים ביקורת של צבת ים ירוקה2, אם אינני טועה ). רק שלא נואשם פה בדחיפה ממוסחרת של המקום...
חברים קבלו הזמנה לארוחת ערב זוגית במקום הזמינו גם אותי, כך שהגענו אתמול בשעות הערב הלא מאוחרות שלושה מורעבים .
 
ראשונות : קרפצ'ו ובופלו ווינגס. הקרפצ'ו היה טעים . כלומר הבשר היה טעים וטרי, בלי טעמי לוואי של המקרר שלעיתים נלווים אליו... מעט בלסמי, ועלי רוקט . מספר טוסטונים נילוו גם הם. מה היה מבאס? פיזור גבינה מהקופסה הזאת של האבקת פרמג'ן מהסופר? בעעע. היה אפשר לוותר. או לשים מספר גילוחי פרמגיאן של ממש. האבקה הזו מיותרת לחלוטין.
הכנפיים היו טעימות לסועדים. אני לא אוכלת אז לא יודעת. הגיעו גם הן עם סלט קטן לצידן וצ'יפס. ושוב -  כמה קשה כבר להכין צ'יפס לבד? הצ'יפס שקיות הזה פשוט מעצבן.
 
עיקריות : פטוציני  עם פילה בקר ברוטב שמנת פלפלים ושרי. היתה טעימה מאוד לסועדת ונעלמה יפה מהצלחת... סטייק אנטרקוט 350 גר' - לאחר רגע של בהלה כשנדמה היה לסועד שהוא קצת גומי , הסתבר שהסטייק היה מצוין וטעים. התוספות היו שוב אותו צ'יפס קפוא , עיגול תירס , פלפל קלוי ואולי עוד משהו. נרשמה שביעות רצון מלאה.
המנה שלי היתה שרימפס ברוטב שמנת שום - על פירה, במקום אורז, לבקשתי. מנה טעימה , נדיבה ומספקת. השרימפס יצאו כמו חבריהם הציפס משקית. אבל משקית איכותית כנראה כי היו עסיסים וטעימים. הפירה היה מהסוג הפשוט בלי התחכמות, ולשמחתי הרבה לא מעורבב או מוקצף או השד יודע מה. הרוטב סטנדרטי וטעים.
לקינוח חלקנו עוגת שוויצריה הקטנה או משהו דומה -בסיס מרנג שוקולד ועליו מסקרפונה ושוקולד חלב. טעים ומספק.
הקפה היה - קפה. בסדר גמור.
שרתו אותנו 3 מלצריות, בסוג של סבב לא ברור שהרגיש לנו קצת כמו להקת סנוניות שעפה לה משולחן לשולחן...  הן היו נעימות, לא מציקות הכירו את המנות ובהחלט עשו את עבודתן נאמנה.
כמו כן, חלק איתנו את השולחן, או יותר נכון פיקח מלמעלה חתול, שנכנס ויצא בין בולי העץ של התקרה. לנו זה לא הפריע, לאחרים אולי היה פחות נעים.
לא יודעת כמה עלה כי הוזמנתי. זול זה לא. גם מאוד יקר זה לא.
וכל זאת למה נכתבה ביקורת זו? כי מסתבר שאותו מקום, בהפרש של כמה ימים, יכול לתת פעם אחת חוויה לא שלמה, ואולי אפילו לא מספקת,  ופעם אחרת לסועדים אחרים חוויה בהחלט טובה.
שורה תחתונה - זה לא מקום לבשורות קולינריות, או לסעודת "וואו ". לסעודת אמצע שבוע מפנקת ולא מהזולות ? בהחלט. המקום אגב היה מאוד מאוד לא מלא.