פורום ביקורת מסעדות
נושא: סוף שבוע עמוס  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 08/02/2015 | 10:42
10
798
בחמישי בערב היינו ביום הולדת בירושלים ובחזור החלטנו לעשות עיקוף דרך נס ציונה לאכול המבורגר בגארג', מדובר במקום שנמצא מאחורי תחנת דלק ובשעה 23:00 היה מפוצץ. בכל זאת נמצאו לנו מקומות על הבר ולא נדרשנו להמתין.
לראשונה חלקנו כדורי מק אנד צ'יז מטוגנים שהגיעו עם איולי בשלושה טעמים (היה שום, אחד ירוק שאני מניחה שעורבב עם פסטו ואחד אדום, כנראה פפריקה). הם היו טעימים כמו שרק אוכל מטוגן יכול להיות.
לעיקריות אני הזמנתי את ההמבורגר האיטלקי שעל פי התפריט כולל עשבי תיבול וגבינה איטלקית שלא ברור מהי. בפועל ההמבורגר כלל גם צנוברים והיה לי מלוח מדי. מידת העשייה שהזמנתי הייתה MR אבל הוא הגיע קרוב יותר למדיום. כיוון שהיינו רעבים והמרחק לא היה כזה גדול אכלתי אותו. הבחור הזמין את ההמבורגר עם הפלפלים החריפים, טעמתי את הקציצה והיא הייתה משמעותית טובה יותר.
כתוספות הזמנו את ההום פרייז (שהיו קוביות תפו"א מטוגנות וטובעות ברוטב צ'ילי מתוק) וצ'יפס עם בולגרית (שהייתה בעיקר גימיק ולא תרמה לאכילה).
השירות על הבר היה טוב ולא מעיק. סך הכל כ-150 שקלים לפני. נחזור אם נהיה בסביבה, לא יודעת אם שווה נסיעה מיוחדת.
 
בשישי בבוקר אחרי סידורים של בוקר קפצנו לפגוש חברים לארוחת בוקר בכרם לפני הסיבוב בשוק. אכלנו שקשוקה מצוינת שמגיעה עם לחוח ולחוח עם ביצה שהיה כיפי לבוקר. קיבלנו גם לטעום תבשיל אורז מלא שהיה פחות לטעמי ומרק עדשים שהיה פשוט מצוין. יחד עם דאייט קולה ובקבוק מים - 65 שקלים מוצדקים מאוד.
 
מהשוק יצאנו עם הרבה מאוד סחורה מצוינת, לפת אורגנית, דלעות, סלקים (rainbow!), לברקים, סלמון ועוד דברים טובים. חלקם כבר עברו טיפול בסוף השבוע. אחר כך ישבתי ללמוד בזמן שהבחור קפץ למסור חבילה. כיוון שכבר נפתחו בירות לא יכולתי שלא להצטרף. בין הבירות שנפתחו היו החתול השמן ובירת שש בש שלפי מה שנאמר לי מגיעה משריגים. אני שתיתי את הבירה שהוכנה בבית והיא עדיין מצוינת, כנראה שבוע הבא נבשל שוב.
 
הבחור הזמין בתחילת השבוע מיניסטרונה לשישי ולכן הוא הוכן עם הרבה מאוד ירקות בפנים ויצא פלפלי ומצוין. כמנה שנייה אחריו נאכלו לברקים שלמים בתנור לצד לפתות וסלקים שעברו תנור עם מעט שמן זית מלח ופלפל. שתינו גם ריזלינג נחמד כלשהו.
 
כמו כן כבשתי סלמון עם הרבה לימון והוא היווה יופי של ארוחת בוקר בשבת (וגם הבוקר האמת) יחד עם לחמניות טריות שהבחור הכין בשישי
 
בשבת הכנו עוד בקשה של הבחור - דיפ דיש פיצה, היא כללה בתוכה זיתים וארטישוקים והייתה מצוינת. משם ועד הבוקר המשכתי ללמוד למבחן בפיזיולוגיה של האוזן שיש לי עוד שעתיים וגם די התמלאנו מהפיצה.