פורום ביקורת מסעדות
נושא: יום שישי – ערב  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 14/02/2015 | 03:08
796
אחר הצהריים השאלנו אופניים מהמלון ונסענו לטיול שהתחיל במלון וכלל הקפת פארק הירקון וחזרה למלון, 20 קילומטרים בסה"כ. בדרך עשינו גיחה קצרה לשוק האיכרים בנמל המתקיים בסופי שבוע מחוץ למתחם המקורה. אחד מהדוכנים מחזיק מגוון של תמרים, כאשר ביקשנו את הטוב ביותר המוכר ללא היסוס נתן לנו לטעום מהמג'הול קינג אותם המליץ לשמור בפריזר כי הם לא מסוגלים לקפוא, וכך עשינו. דגמנו גם שוקולדים בדוכן של "השוקולד מעודד" עצרנו בעצמנו לא לקחת יותר מארבעה סוגים (נוגט קוקוס שוקולד לבן, קוביות נוגט שוקולד חלב, מריר ממולא ברנדי ומריר טופי).
 
שוק האיכרים – נמל תל אביב 12 ימי חמישי 12:00-20:00 ימי שישי 07:00-16:00
 
בחזרה למלון התארגנות לקראת סיבוב הערב. מחווה נחמדה של המלון, אשר לא מגיש ארוחות ערב, היא נישנושים שמוגשים מחמש עד שמונה אשר כללו עוגות (אנחנו חושדים שאת עוגת הגזר-טחינה העשירה והמפנקת הביאו ממילק) ובנוסף גם פיצות, חטיפים מלוחים, פירות וירקות וכמובן שתיה חמה וקרה, כולל יין.
מהמלון שלנו נסענו למלון אחר – האימפריאל, שם שוכן האימפריאל קראפט קוקטייל בר המעוטר בתואר "הבר הטוב ביותר במזרח התיכון ואפריקה". משמו של המקום ניתן להבין מה תחום ההתמחות שלו – קוקטיילי פרימיום. הבר מעוצב בהשראת בר קצינים בקולוניות אסיאתיות, מזכיר סרטים שנעשו על תקופות שכבר חלפו מן העולם. הקליינטורה במקום הייתה בעיקר תושבי חוץ אמריקאים, יתכן בגלל הסמיכות לשגרירות ארה"ב שנמצאת מעבר לכביש.   
במקום תפריט עונתי, זהו ביקורנו השני שם, הינו ברי מזל במיוחד משום שבביקור הקודם שלנו, שבועיים לפני , זכינו לדגום מתפריט הסתיו, ויום לפני ביקורנו הנוכחי התפריט התחלף למהדורת החורף. נראה כי בכל קוקטייל בתפריט הושקעה מחשבה רבה שמזכירה תכנון מנות אוכל במסעדות יוקרה.
בסיבוב הראשון הזמנו:
Stormy old fashioned - הקוקטייל, המוגש בכוס Old fashioned  עם טויסט אשכולית שניחוחה מורגש במהלך כל הלגימה, הוא על בסיס שני סוגי וויסקי סינגל מאלט, אחד מהם (טאליסקר סטורם) מעושן מאד ונותן ארומה דומיננטית.  קוקטייל מעולה לחובבי וויסקי וקוקטיילים יבשים.    
  -  Scottish girl from Ipanema יציאה מפתיעה – קוקטייל טיקי המבוסס על וויסקי מאלט. לקוקטייל טעמים חמוצים מתוקים קרמיים ואקזוטיים שהשתלבו מצויין בארומות העמוקות של הוויסקי. הוא הוגש בכוס טיקי ממש מגניבה. קהל היעד – כולם.
סיבוב שני
Flip of a coin  - קוקטייל מפנק על בסיס קוניאק שמכיל בתוכו ביצה שלמה, סירופ גינס וקקאו – כוס השוקו האלכוהלי המושלמת.
Bulleit to the head – קוקטייל על בסיס וויסקי השיפון Bulleit עם טעמים מתוקים, חמוצים וחריפים וניחוח פרחוני, ההגשה שלו מאד מיוחדת – יחד עם תרמילי אקדח ש"אבק השריפה" שלהם הוא תבלין קייג'ן.
לאחר שני סיבובי קוקטיילים בחסות הhappy hour  של המקום (כל הקוקטיילים בחצי מחיר), מצאנו את עצמנו די שיכורים כבר בשעה 7:30 בערב.
 
Imperial Craft Cocktail Bar – הירקון 66
 
המשכנו הלאה כדי למלא את הקיבה. במרחק של חמש דקות הליכה מהאימפריאל נמצאת מסעדת הדים סאם פוראמה שמסבתבר שהיא סניף של מסעדה ותיקה באשקלון.
כנראה שמצב השכרות המתקדם פגע בשיקול דעתינו, כי במחשבה לאחור אנחנו לא מבינים למה הזמנו רק שתי מנות קטנות – דבר שהבטחנו לעצמנו שיתוקן במהרה. המנות שהוזמנו: פלטת טעימות של דים סאם מאודה ובעיקר מנת הצ'אנג פאנג שזה בצק אורז ממולא בשר בקר, היו ברמה שעד עכשיו הכרנו רק בצ'ינה טאונים ברחבי העולם (לצערנו לא הזדמן לנו לבקר עדין בסין). בנוסף שתינו תה עם פניני טפיוקה שהיה לא רע.
 
פוראמה – בן יהודה 7
 
לאחר ששוטטנו זמן מה, החלטנו שאנחנו צריכים את הchocolate fix  שלנו – הלכנו על ההימור הבטוח: מקס ברנר ולא טעינו. הזמנו "סופלה" שוקולד לתוכו שופכים רוטב שוקולד בנוסף לתוך השוקולדי שיש בו,  הוא מגיע עם שוט של מילקשייק שוקולד עם ראש קצפת, ומלווה בגלידת וניל, כנראה לאיזון הטעמים.
 
מסעדת שוקולד בר – מקס ברנר – רוטשילד 45  
 
את הערב סיימנו במועדון הפסאז' – מוזיקה מעולה במיקום מפתיע.