פורום ביקורת מסעדות
נושא: בית העם  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 15/02/2015 | 08:40
4
485
ביום חמישי החלטנו לפני המשחק (שהיה מזעזע) להיפגש לארוחת ערב קלילה בבית העם.
מדובר בפצריה משודרגת שפתח ערן שרויטמן דבר שסיקרן אותי עד מאוד.
 
הגענו בשעה שבע ורבע לערך והתיישבנו על הבר, מי שנראה כמנהל המשמרת או מנהל המקום הזמין אותנו לצ'ייסרים של זברובקה לפתיחה.
הזמנו מהקטנות את מנת הבטטה עם קרם פרש - בטטה שלמה חצויה שעליה הר של קרם פרש ופרמזן. המנה מצויינת אבל הייתי שמחה אם הבטטה עצמה הייתה מגיעה מעט יותר חמה.
 
הזמנו שתי פיצות:
הראשונה הייתה פיצת כרובית וקשקבל - אתחיל ואציין שהבסיס שלהם לפיצות מצוין, רוטב עגבניות עשיר, תערובת גבינות מצוינת. הבעיה הייתה שאת הכרובית הם חותכים קטן מדי (וכל הפיצה הייתה מכוסה בה) דבר שגרם לכך שהיא קצת נעלמה בטעמים של רוטב העגבניות. גם הקשקבל קצת נעלמה כיוון שהיא מגוררת ומוסיפים אותה מיד לאחר שהפיצה יוצאת מהתנור. בסיום הארוחה כשהברמן שאל לדעתנו ציינתי שחסרה לי נוכחות הקשקבל. עם זאת, מדובר בפיצה מאוד טעימה.
הפיצה השנייה כללה בשר חציל, פטה, פרג ובלסמי - הייתה הפיצה הטובה מבין השתיים. החציל לא הגיע כפרוסות עם הקליפה אלא כחתיכות בשר חציל מפוזרות לכל אורך הפיצה, הבלסמי הוסף אחרי האפיה והחמיא לטעמים של החציל. מאוד נהנינו מהפיצה הזו ומבחינתינו הייתה המנצחת של הערב.
 
במהלך האכילה הברמן הוציא גלידה אמריקאית כקינוח וידעתי שזה מה שאני רוצה עוד לפני שהניח מולינו את תפריט הקינוחים. הזמנו גלידה אמריקאית עם קרמל ביתי ופרג. הגלידה חמאתית מאוד, הקרמל משובח וברגע שהברמן ראה שאנחנו כל כך נהנים ממנו סיפק לנו כוס מלאה בו כדי שנוכל לערבב עם הגלידה כמה שנרצה. 
 
יחד עם שני שלישים של אלכסנדר סך הכל 144 שח.
 
בגזרת השירות קיבלנו שירות מצוין, ידידותי ולא מעיק.
בהחלט נחזור.