פורום ביקורת מסעדות
נושא: ג'אנגו (django) בר יין בגבעתיים  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 15/02/2015 | 09:42
12
522
היינו בעבר בבר יין הזה שברחוב כצנלסון והיה מוצלח, אז חשבנו שיהיה נחמד להעביר בו את מוצאי שבת של ולנטיין. 
 
כבר עם הגשת התפריט הבנו שחל שינוי מאז הפעם הקודמת. התפריט נראה יותר כמו תפריט של פאבים מאשר של בר יין. לשמחתנו עדין הופיעה בו פלטת הגבינות שהיתה זכורה לנו לטוב. הוספנו לזה ברוסקטת עגבניות וקיוינו לטוב.
 
ואז הגיעה הפלטה. מגש שמצד אחד שלו ירקות חתוכים עם רוטב אלף האיים. בצד השני ארבעה סלייסים, כן סלייסים, של גבינה צהובה. אוקיי סליחה על הזילזול סוג של גאודה לא מיושנת מדי שיסלח לי שגריר הולנד אבל לא היתה שונה בהרבה מהעמק 28% שאנחנו מקבלים בעבודה. סוג אחר מקסיקני קצת פיקנטי, אבל עדין... רחוק מאד מריגושי גבינה אמיתיים, במיוחד כשזה מגיע בצורה הזאת של סלייסים דקים. עוד היה שם מגדל עם ריבועי לחם. סתם לחם, כזה שלא עושה שום חשק לאכול אותו.
 
שאלנו את המלצרית מה, שיניתם את הפלטה שהיתה בהתחלה? כן, שינינו. צריך לשנות מדי פעם. אבל איפה הגבינות המשובחות של פעם? כן, אבל זה... זה בכל זאת לא משהו סטנדרטי. אמרה והתכוונה לגבינות אבל לי בעיקר עבר בראש שלהגיש סלט ירקות עם צלחת גבינות זה באמת לא סטנדרטי. צלחת טובה של גבינות אמורה לתת לגבינות לדבר בזכות עצמן. אוי למי שחש צורך לגבות פלטת גבינות עם לחם וירקות כדי שאנשים יוכלו להרכיב לעצמם כריכוני גבינה...
 
הברוסקטה היתה יותר מוצלחת. עגבניות חתוכות עם בצל. נדמה לי שבתפריט היה כתוב גם פסטו אבל אם כן - זה לא ממש בלט. בסדר. נו. הבנו שמג'אנגו כבר לא תצא הישועה.
 
בסוף הערב ואחרי הדיווח על ארטישוק האישה כנראה החליטה שבלי לתחקר את הבעלים ולהגיע עם תשובות מוסמכות אנחנו עוד נחטוף השעייה של חודשיים מהפורום... אז הלכה ושאלה לפשר הפלטה. התשובה שקיבלה היתה שלפלטה הקודמת, שתומחרה ב-80 שקלים בגלל איכות הגבינות, לא היה ביקוש, וכל פעם הם נאלצו לזרוק גבינות שלא נעשה בהם שימוש (היי, למה לזרוק? אנחנו גרים מאתיים מטר משם ). בשל היעדר הביקוש הפלטה הוחלפה לגירסה הנוכחית שלה שזוכה להצלחה יותר טובה. 
 
טוב... מה שהקהל רוצה זה מה שהקהל מקבל. אני עדיין חושב שזה עוול לקרוא לזה "פלטת גבינות" ומן הראוי היה לתת לזה שם אחר שיתחבר אסוציאטיבית עם מה שמוגש ולא יגרום למישהו לחשוב שהגבינות הן השוס כאן, ובכל מקרה - לפחות היו מגישים את זה חתוך לקוביות ולא לסלייסים זה כבר היה עושה הבדל לא קטן. בגבינה הרוחב קובע.
 
עוד שיעשע אותי לראות בדף הפייסבוק שלהם את התיאור "מנות נהדרות לצד היין ובפני עצמן". צר לי, אבל המנות שם אלו מנות שמתאימות לגולדסטאר פאב, לא לבר יין. אנחנו כבר לא נשוב, אפילו שהיין עצמו (כהרגלי שכחתי את השם) היה מצויין ואפילו תומחר סביר (מבחר לא קטן של יינות אדומים באיזור ה-30 לכוס).