פורום ביקורת מסעדות
נושא: בראנץ' שישי בצ'יקטי וקינוחים בקפה נואר  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 15/02/2015 | 23:21
2
376
ביום שישי הלכנו לנסות את הבראנץ' ששמענו שהתחילו להגיש בצ'יקטי.
בעבר ישבתי על הבר במקום בערב פעמיים ונהנתי מאוד מהאוכל ומהאוירה.
הפעם היינו שלושה וישבנו במרפסת המקורה.
החלטנו להזמין:
ברוסקטת קלאמרי לבחור שמגיעה עם איולי חזרת (שביקשנו וקיבלנו בצד), אורגנו ובזיליקום, עגבניות, זיתים וקלמרי צרוב. הברוסקטה היתה מצויינת והמנה יפה מאוד מבחינת כמות.
פיצטה עם תרד, מסקרפונה, מוצרלה בייקון (או נקניק אחר אני לא זוכרת) וביצה. אני לא זוכרת איך בדיוק קראו למנה. אנחנו חשבנו שהיא מעולה. הבחור פחות התלהב במיוחד מנוכחות המסקרפונה.
מנת פתיחה של בוקר - היא בעצם צלחת האנטיפסטי מהערב שמכילה נקניקים גבינות דג כלשהו וסוגים שונים של ירקות. המנה היתה מוצלחת אבל התבאסנו שהגיעה עם ממש מעט טוסטים וכשביקשנו עוד קיבלנו עוד שניים (אנחנו שלושה לכל הפחות היה ניתן להביא 3). אמנם לא חוייבנו על התוספת אבל ההרגשה היתה לא נעימה שמתקמצנים על משהו שהוא הכרחי לאכול את המנה.המנה הכילה נקניק סלמי, נקניקיה חריפה כלשהי, 2 גבינות קשות וגבינה אחת רכה עם פלפלים (שלדעתי היתה סוג של ריקוטה אבל אני לא סגורה על זה), בצל מקורמל, פלפלים מוחמצים, דג כבוש כלשהו שלא טעמתי וחצי ארטישוק מבושל. 
המנה הזו יפה יחסית אם כי בהזמנה בעבר בערב אהבתי אותה יותר. אבל זה כנראה עניין של המגוון עליו נופלים באותו יום.
פניני פיטריות: ג,בטה ממולאת בפיטריות, מוצרלה ומסקרפונה, שהבחור ביקש וקיבל ללא המסקרפונה. מגיע טוסט בגודל מכובד בהחלט מפוצץ בפיטריות עם ירקות טריים חתוכים לצידו. מנה גדולה יפה וטעימה.
 
רצינו גם קינוח אבל היה רק פנקוטה ואפוגטו ולכן החלטנו לחפש קינוחים במקום אחר.
 
בסוף התיישבנו בקפה נואר שם שמחו לקבל אותנו רק לקינוח והזמנו מוס שוקולד שהיה מצויין אם כי קצת מתוק מידי (כלומר לא מספיק שוקולד מריר), פאי אגסים ושקדים שהיה טעים אבל החלש מהשלושה. הבצק שלו היה עבה מידי וקשה מידי. ביצוע לא מושלם. ופאי פירות העונה שהיה פאי בננות עם טופי וקרמל שהיה פשוט מעולה.
 
בדרך חזרה לאוטו עצרנו לשטוף עיניים בדליקטסן ולהצייד בקצת צידה הביתה.