פורום ביקורת מסעדות
נושא: סרדיניה אתמול... אנחה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 24/02/2015 | 11:58
13
1613
רציתי ללכת כבר מזמן, אתמול גררתי לשם חברה בסביבות רבע לשמונה בערב.
המקום ריק לחלוטין, רק אנחנו ובשלב מסויים הגיע עוד זוג.
איכשהו, ראו את הייאוש על פני המלצרים וה...אחמ"ש? בעלים? אני לא מזהה.
כבר מההתחלה המלצר שידר משהו נואש,  הלך וחזר כאחוז תזזית.
הזמנו את ארטישוק א-לה-רומנה ( ארטישוק צלוי, רוטב עגבניות, ריקוטה פרסקה, טפנד זיתים)
ואת הארנציני, שתי מנות טובות בהחלט וטעימות. הארטישוק הרגיש עסיסי, הלך טוב עם הגבינה. מנות נחמדות - לא מרגשות אבל מי אמר שחייבות לרגש? טעים. הרוטב של הארנציני יכול היה להיות פחות נוזלי. המנות אגב - הגיעו תוך שתי דקות, מקסימום.
המלצר כל הזמן הלך וחזר, להביא סכום, להביא את האוכל, להביא את היין, להביא את המים, לשאול עם הכל בסדר פעמיים. קטע לנו את רצף השיחה.
 
חזר פעמיים לומר שעדיין לא הזמין את העיקריות. אחרי שכבר הזמין את העיקריות (פוזילי פירות ים וניוקי ערמונים וכמהין) הן הגיעו תוך שלוש דקות גג - זה כבר עשה לי אנטי. לטעמי המנה חוממה ובוודאי פירות הים לא בושלו/הוקפצו במקום.
והכי גרוע - לא הייתה חמה.
מאחר שהוא כבר הביא לי עצבים, לא התלוננתי, גם לא רציתי שפירות הים יעברו בישול נוסף או מיקרו, ומצד שני לא רציתי להחליף מנה. וזה הדבר הראשון ששאל עוד לפני שהכנסתי חתיכה לפה- האם אנחנו רוצות להחליף מנה? לא "איך האוכל, לא האם אתן נהנות". תמוה.
 
מנות יפות מבחינת גודל, אבל אאל"ט פירות הים שלי היו מהסוג הקפוא, והמנה הייתה בינונית מאוד. חברתי הבעייתית דווקא מאוד נהנתה ממנת הניוקי ערמונים שלה, שהייתה בגודל ראוי.
רק סיימנו, המלצר הגיע עם תפריט קינוחים. טארט הלימון שהזמנו הגיע גם הוא תוך דקה בערך, ולמרות שהיה בסדר, פרק הזמן הקצר פשוט עשה לי turnoff מוחלט, וגם ההסתובבות הקריפית של המלצר.
 
בקיצור - לא נראה לי שאחזור בקרוב.