פורום ביקורת מסעדות
נושא: דייט ארוחת ערב בסרווסריה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 27/02/2015 | 22:03
5
493
בחודש האחרון היתה לנו פרידה לרגל נסיעת עבודה, מחלה שלו, מחלה שלי ושבועיים של ימי עבודה מתמרחים עד הלילה וחוסר תאום מוחלט בשעות שינה ועירות. לרגל כל זה החלטנו לפנות ערב לדייט. הוא יצא מוקדם מהעבודה, ואני הזמנתי מקום בסרווסריה לארוחת ערב מוקדמת בחמישי.
כשהתיישבנו נאמר לנו כי יש Happy Hour בבר עד שמונה אך אם נזמין משקה ראשון לפני שמונה נוכל להנות מההנחה גם אם המשקה השני יוזמן אחרי. לאור המאורע הנדיר בו שנינו במצב ערנות דומה יחד בערב החלטנו להתפנק ולהזמין שתיה. אני הזמנתי כוס גוורצ שהיה קליל ונחמד ובן הזוג הזמין ויסקי כלשהו (כמה שהוא מסביר לי אני עדיין לא זוכרת מה הוא אוהב לשתות. אצלנו דוגלים בשיטה של ללכת עם תמונה או אריזה ולהגיד "כזה"). מסתבר שבבקבוק הויסקי נותרה פחות ממנה ולא היה בקבוק נוסף אז בעל הבית אמר לברמנית להגיש לו את זה ללא חיוב. בן הזוג אמר בהמשך שמסתבר שויסקי שניתן בחינם הוא אכן טעים יותר. את ההנחה של ה"שעה השמחה" לא ניצלנו בסוף כי אנחנו לא שתיינים גדולים ומשכנו את המשקה הראשון עד סוף הארוחה.
ולאוכל-הזמנו להתחלה פאן טומט, פטטאס בראווס וסלט סלק עם גבינה כחולה ופרוסות שקדים. הלחם היה חם ואוורירי אך מחית העגבניות שעליו היתה קצת תפלה. לדעתי יהיה נחמד להגיש אותו עם פנכת שמן זית ובלסמי. תפוחי האדמה היו מצויינים- פריכים מבחוץ ונימוחים מבפנים, עם זילופי מיונז וקטשופ מעל. סלט הסלק היה טעים ומרענן עם פלחי סלק רכים, קרעי חסה, בצל סגול, פרוסות שקדים וגבינה שאפילו אני שאיני מחובבי גבינה כחולה נהנתי ממנה. הופתענו לטובה מגודל המנות שהיה יותר גדול ממה שאנחנו רגילים במסעדת טאפאס.
כשמיצינו את המנות הללו הזמנו שתי מנות בשריות- המבורגסה ומנה ממיוחדי היום של סקאלופ על לחי עגל. ההמבורגסה היה המבורגרון בלחמנית ביס עם חסה, עגבניה ובצל וקצת יותר מדי קטשופ. הביס שטעמתי הניב קציצה בשרנית בטחינה גסה כמו שאני אוהבת. המנה שלי כללה שני סקאלופ צרובים למושלמות עם שוליים חרוכים וקרמלים ותוך עסיסי, על נתח לחי עגל שפשוט נמס על הלשון והתפרק למראה המזלג הקרב אליו וכל זה על מצע של פירה כרובית כאשר נראה לי שהיה שם יותר תפו"א מכרובית ועל אף שהייתי מעדיפה אותו קצת פחות נוזלי היה מאד טעים עם הרוטב של הבשר.
לקינוח הזמנו קרם קרמל שהגיע עם סקופ של שמנת מתוקה מוקצפת (אבל מוקצפת אמיתית ולא קצפת מסיפון) והיה תענוג. מרקם קרמי ונימוח מוקף בסירופ קרמל סמיך ושמנת מתוקה שעידנה את כל הסיפור.
השרות לאורך כל הארוחה היה ידידותי, קשוב אך לא מעיק וזריז. המנות יצאו במהירות והחשבון לא התעכב. בשלב מסוים אף ניגשו אלינו להציע צ'ייסר על חשבון הבית אך סרבנו בחיוך מאחר ואיננו שתיינים גדולים ועוד נותר לנו מן המשקה שהזמנו.
סך הכל לשעתיים של אוכל טוב ושיחה מהנה הוצאנו 208 ש"ח לפני טיפ כולל כוס לימונדה שהוזמנה על ידי לפני האוכל.