פורום ביקורת מסעדות
נושא: אמורה מיו וברטי - מצויין וטוב מאוד.  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 28/02/2015 | 17:34
7
468
אלו יהיו ביקורות קצרות יחסית, אבל עדיפה ביקורת קצרה מאשר זו שלא נכתבת, ויש לי כמה כאלה בארסנל.
 
אתמול בערב, אחרי סרט, עם בן הזוג, הלכנו על אמורה מיו.
 הייתי רק פעם אחת לפני שנתיים ורמת ההנאה שלי מהמנה הייתה בינונית. המקום גם בשעות השיא מאוד עמוס וצפוף ואני לא אוהבת.
כנראה הכל קשור בבחירת המנה, כי אתמול היא הייתה פשוט מצויינת, אבל נתחיל מהראשונות.
 
התחלנו בפוקצה (טעימה וגדולה(!!), וקרפצו (שהיה מצויין וענק, לא מוצף בבלסמי, אז אני בעצמי הוספתי לצלחת האישית שלי עוד קצת וזה היה חביב).
יאם.
אח"כ החלטתי לגווון קצת בגזרת המנות. הלכתי על הניוקי ציו לופטו Zio Lupetto 72
בתפריט הוא מצויין כך" ניוקי, קוביות פילה בקר, ברוקולי, בצל, פטריות, עגבניות מיובשות, שמן זית, ברנדי וטבסקו - חריף!!!" שאלתי עד כמה חריף, השיבו לו שזה חריף עם סימן קריאה אחד ואפשר לעשות אותו פחות חריף, אז זה מה שביקשתי, ומידת החריפות הגיעה כפיקנטי קל והייתה פשוט מושלמת.
מנה גדולה, שהתחברה לה נפלא על הצלחת, הפילה היה רך ועשוי היטב, הרוטב היה עגבניות לייט, הירקות היו נהדרים. מזמן לא נהניתי כך ממנת ניוקי.
 
בן זוגי, שכל דבר שמזכיר לו ירקות גורם לו לברוח לצד השני של החדר,  הלך על ציה סרנלו: רביולי ריקוטה ובטטה בשמנת, פסטו, פרמזן ומוסקט. מנה כבדה מהסוג שאני לא בוחרת בדר"כ כלל, אבל היא הייתה טעימה מאוד, גם הרוטב לא היה מאוד כבד, גם הרביולי היה עשוי היטב. 
יופי של ארוחה, לא אכלנו קינוח, היינו מפוצצים.
 
היום הייתי בברטי לארוחת צהריים  בה אף אחד מאיתנו לא היה בעבר.
פתחתנו בצלחת המזטים. 45 ש"ח. היו שם לחי עגל ולבנה (טעים), בצלים ממולאים (מפתיע וחביב), חצילים (סתמי), קרפצו, אנטיאס, טחינה טעימה מאוד, וסלט חסה בורגול קטן. שווה, אבל לארבעה אנשים אי אפשר להוציא כמות לחם קטנה כזו (בערך שתי לחמניות ושתי פרוסות), ולא לעניין לבקש עוד אחרי דקה - תוציאו כמו שצריך מלכתחילה.
 
עיקריות: אני הזמנתי  קלמרי טרי בגריל, קרם חומוס וחציל שרוף שהייתה מנה לא כבדה, טעימה והחציל היה טוב. בדיוק במקו וגודל ראוי.
שניים הזמינו לחי עגל על מלאווח ולאבנה ביתית, שניהם מאוד אהבו, והתלונה העיקרית (והמוצדקת) בעיני, שלחי עגל ולאבנה היו במזטים. לא הגיוני בעיני להכניס לתפריט מזט שכל כך דומה למנה עיקרית מנצחת שלכם (כפי שהוגדרה המנה בפנינו).
הרביעיהזמין את ההמבורגר אנטריקוט על גריל פחמים, מגיע עם מספר רטבים (כולל סוג של איולי פלפלים שהוגדר כ"דגי") ותפוחי אדמה קריספים.
ההמבורגר לא היה מדיום כפי שהוזמן אלא קצת יותר, והלחמניה הייתה קצת שרופה, אבל תכלס נאכל בהנאה.
 
מהתפריט קינוחים שום דבר לא ממש דיבר אלינו, הזמנו בסוף את קרם המסקרפונה שהקיפה אותו איזו ריבה, ופירות הטקסטורה שלו הייתה משונה ועשתה לכולנו אסוציאציה של משחה נגד פטריות. לא היה משהו, וזו הייתה נקודה השפל בארוחה שהייתה מאוד מוצלחת.