פורום ביקורת מסעדות
נושא: שיפקה, רחובות- סתמי ושמנוני  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 01/03/2015 | 09:41
3
499
שיפקה מגדירה את עצמה כמשהו שכונתי  -  זו הגדרה ראוייה,  שכן המקום זעיר  ורחוק מלהיות מפואר. 
היינו ארבעה לצהריים,  עם קופונים.  השירות היה אדיב מאוד  ונעים- הבעיה היתה באוכל...  רוב האוכל מתבסס על טיגון.  חלקו על הפלאנצ'ה שכנראה גם בה לא חסכו בשמן,  אבל בשורה התחתונה יצאתי בתחושה כבדה ושמנונית  שזה מבאס מאוד.

הזמנו ראשונות  לשולחן -  תפוצ'יפס שהוגדר הטעים ביקום היה חביב אבל לא מעבר.  הוא הגיע עם 3 קעריות -  קטשופ סתמי,  משהו שהוגדר איולי  והיה פשוט לא טעים בצורה קיצונית -  אני חושדת שטחנו לשם שומר לפי הריח האניסי  אבל אף אחד לא אהב את הרוטב,  וקערית נוספת עם רוטב כלשהו ע"ב חמאת בוטנים  שהגיע במרקם מוזר,  גושישי וסמיך כמו חמאת בוטנים,  בהחלט לא משהו שניתן לטבול בתוכו.  התגעגעתי  לאמסטרדם  ולרוטב הסאטה של הצ'יפס...
הפלאפל שלהם (עם זרעי פשתן ועוד)  חביב ותו לא.  פלפל ארבעת הטעמים לוקח אותו  לדעתי.   כרובית שלמה צלויה בתנור היתה חביבה אף היא,  למרות שלא אהבתי את התיבול   היבש בראש הכרובית.  סלט ירקות  היה...  סלט  ירקות,  חתוך גס ומוצף  ממש בזעתר ושמן. 

לעיקריות ביקשתי סביח מפורק בצלחת -  הגיעה תערובת של תפ"א מטוגנים,  חציל מטוגן,  ביצה קשה  וטחינה.  הכל הרגיש שמנוני  ומטוגן  וכבד,  וסתמי למדי. 
מולי לקחו  חתיכות סטייק ומעל ביצת עין,  ומג'דרה-  חביב,  ובנוסף  אכלו בשולחן גם כבדים ומג'דרה.
על הקינוחים ויתרנו. 

שורה תחתונה -  לא רואה סיבה לחזור לשם.