פורום ביקורת מסעדות
נושא: מיט בר - מעוז של בשר  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 06/03/2015 | 19:29
10
669
לדיווח המלא בבלוג פה גדול: מיט בר
 
 
אחרי ביקור מוצלח מאוד לפני כמה חודשים במיט בר בהרצליה, הגיע התור של האחות הגדולה מתל אביב.
לאחרונה הייתי כמה פעמים במיט בר בתל אביב.
 
אז מה אכלנו?
 
ראשונות
 
  • למנה ראשונה לקחנו נקניקיה איטלקית ביצור ביתי מבשר לבן, עם פסטו ומוצרלה ועגבניות מיובשות (42 שקל): קיבלנו נקניקיה אחת שמנמנה, טובה, עסיסית ורכה. היא היתה טעימה, אם כי נוכחות הפסטו היתה קצת יותר מדי דומיננטית. אהבנו גם את החרדל הביתי והבצל המטוגן הטעים.
 
  •  טרין כבד עוף אפוי בקסיס ופורט אדום מוגש עם קונפי אגס (28 שקל): אם המנה הראשונה היתה "רק" טובה, כאן כבר הסטנדרטים החלו לעלות והתחלנו לראות מה מצפה לנו. הכבד היה רך כחמאה, מתקתק, מלא בטעם ועסיסי מאוד. בצד קיבלנו פרוסות חלה ומרחנו עליהם את הכבד. כל כך טעים שבא לי עכשיו לאכול אותו שוב
 
 
עיקריות:
 
 
  • עיקרית ראשונה לקחנו סטייק פרגית ברוטב ברביקיו עם גרטן תפוחי אדמה (78 שקל): אני לא מת על פרגית, אבל היא היתה טעימה מאוד. גם האישה התמוגגה מהמנה. הרוטב המתוק המצוין העניק מעוף לעוף. גם התוספת היתה טובה.
 
  • ספריבס ברוטב תפוזים, דבש וצ'ילי (98 שקל): עד כה טעמתי בחיי פעמים בודדות ספריבס. הבשר פה היה נהדר. רך, לא שומני (ללא שומן, גם לא ליד העצם. נטו בשר) והרוטב המתוק היה כל כך טעים שקשה לתאר. ליקקנו את האצבעות, תרתי משמע. בצד הוגש פירה טעים עם בצל מטוגן, שספג היטב את הרוטב.
 
  • המבורגר בתוספת כרובית מטוגנת (72 שקל): איזה בשר, איזה טעם. הקציצה היתה עבה, במרקם גס, לא שומנית, עשוי מדיום כנדרש. עסיסי וטעים מאוד. הלחמניה היתה פריכה והחזיקה היטב את ההמבורגר (מה שלא תמיד מובן מאליו במסעדות), הכרובית המטוגנת היתה פריכה וטעימה גם כן.
 
  • אנטריקוט 300 גרם (152 שקל): אחחח האנטריקוט. היתה זו מנה אדירה. סטייק מעולה, לא פחות. לעיס במידה, עשוי מדיום כנדרש, עם נוכחות בולטת של יין אדום ששדרגה אותו עוד יותר. בשר באיכות מעולה. מנה שמוכיחה שהטיפול פה בבשר הוא יוצא דופן. חבל רק שהתוספת בצד היתה צ'יפס מקדונלד'ס.
 
 
 
שורה תחתונה: ארוחה אדירה. ארוחה ששווה כל שקל. כל מה שתואר פה עלה 466 שקל, ל-2 מנות ראשונות ו-4 עיקריות. סביר מאוד. הטעמים, המנות, הביצוע פה זו מקצוענות לשמה. מי שאוהב בשר טוב- לרוץ לשם ומהר.