פורום ביקורת מסעדות
נושא: חובות שכמעט הפכו לאבודים - 6 כוכבי מישלן  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 09/03/2015 | 00:30
35
1084
אמנם עבר קצת זמן (חמישה חודשים), אבל לפני שאני בא בבקשות ובשאלות - אני אנסה לתקן עוול היסטורי.
בחודש אוקטובר האחרון אני ואשתי טסנו לנו לירח דבש בספרד וצרפת - 18 ימים באוטו נחמד ברחבי דרום צרפת וצפון ספרד, מלאים בהרבה חוויות ובעיקר בהרבה ארוחות. גילוי נאות - חלק נכבד מהמקומות בהם אכלנו או לנו נלקחו מהבלוג של בוב, אז אם אתה קורא את זה - תודה  תודה גם לעמית אהרונוסון על ההמלצות בטולוז.
בשורה התחתונה - ממליץ לכל מי שרוצה טיול קצת פחות על הדרך השגרתית - בפוסט הזה אתמקד בעיקר באוכל, אבל מי שרוצה המלצות - יותר מאשמח.
קצת מצחיק, אבל כל הטיול נבנה ותוכנן רק לאחר שהצלחתי להזמין מקום למסעדה שברגע ההזמנה היתה, לפחות על פי סן פלגרינו, המסעדה הטובה בעולם - El celler de can roca שבג'ירונה. כמה זמן מראש אתם שואלים? 11 חודשים. ולא, לא התפלק לי 1 מיותר..
אז ככה התחלנו את הטיול - ביום הראשון ארוחה באחת המסעדות המעניינות כיום - פתיחה נחמדה לא?
אתחיל מהסוף - 2700 שקלים חדשים לזוג - אבל חצי שנה אחרי, מי זוכר בכלל את הכסף? 
המקום מדהים ביופיו, בלב שכונה שקטה במרכז העיר, מעוצב בצורה חמה ומזמינה ומאוד מאוד מרווח.
השירות היה מעולה כצפוי, למרות שלפעמים היה קשה קצת להבין את ההסברים של המלצר לגבי כל מנה ומנה.
והאוכל? בערך 20 מנות שנעו בין גודל ביס למנה מכובדת. הטעמים היו מאוד מאוד מיוחדים - לא לכולם התחברנו, לדוגמא לגלידה המלוחה, אבל גם מהמנות האלה התפעלנו מהביצוע, ההגשה והייחודיות.
בנוסף, אם כבר מתפנקים - לקחנו גם  התאמת יינות (מצרף תפריט לטובת מביני העניין) - 15 כוסות שונות שליוו כל מנה בצירוף הסבר מהסומלייה, החל מקאווה וכלה ביינות אדומים משנת 86 (וגם 62 אם סופרים קינוח).
לא צילמתי הכול, ואני גם לא זוכר או מסוגל לפרט כמו שצריך על המנות כמו המומחים כאן, אבל אתן לתמונות לדבר בשם עצמן.
כן אציין את מנת העגל, כמהין אבוקדו שהרכיבה את אחד הביסים היותר טעמים שאכלתי בחיי ואת מנת ה confit skate  עם מגוון סוגי חרדל- לא מצאתי את התרגום העברי לדג, אולי קמבלה? מזכיר חתול ים.
כמעט 4 שעות בילינו במסעדה - משעה תשע עד אזור רבע לאחד, כולל הפסקות מנוחה בגינה, ביקור במטבח המטורף שלהם והחלפת מילים עם אחד מהאחים.
אם לא ברור, ממליץ