פורום ביקורת מסעדות
נושא: ועכשיו - סן סבסטיאן  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 09/03/2015 | 01:44
1
486
הרבה מילים נכתבו פה בעבר על סן סבסיאן, סוג של בירת אוכל עולמית, גדושה במסעדות מישלן ובמסעדות פינצ'וסים זעירות.
בגלל שידענו שבהמשך מחכה אזורמנדי, ולצערנו התקציב כן היה מוגבל, התמקדנו בעיקר בפינצ'וס, והרבה ממנו.
ישנו במלון מריה כריסטינה - אחד המלונות המפוארים בעיר, עם השירות הכי טוב שחוויתי במלון - שוקולד, גבינות ויין בחדר, ארוחת בוקר במרפסת, ומה לא. כל מי שפניתי אליו בעמדת הקבלה או הקונסיירז אפילו ידע את השם שלי בשניה שניגשתי אליו. מה שכן, גם עם המחיר הכי מופרז ששילמתי אי פעם עבור שני לילות..
בערב הראשון לקחנו עסקה מעניינת שמציע המלון - דרכון פינצו'סים. נכון, זה תיירותי בטירוף אבל אנחנו תיירים לא?
תמורת 100 אירו לזוג קיבלנו שני דרכונים וכן 14 זי'טונים מעץ. כל אחד מהם הקנה לנו מנה מיוחדת וכוס יין מותאמת באחד הפינצ'וסים המובילים בעיר העתיקה. פשוט מגישים את המטבע לברמן - והמנה והיין בדרך אליך. למרות המחיר הגבוה יחסית, הפרמייה לא היתה כל כך גבוהה, ואני מודה שאת המנות שקיבלנו לא היינו יודעים להזמין לבד. זה גם לימד אותנו את הכלל הכי חשוב - תתפרעו, תזמינו מהלוח שעל הקיר בלי לדעת מה תקבלו - אל תקחו מנות מהדלפק! כמה שהן יראו מפתות, בסוף זה ברוסקטה 
הדברים הבאמת מעניינים נמצאים על הקיר.. וגם אם לא, מקסימום שרפתם 3-4 אירו.
מקומות מומלצים - 
Bar Nestor  - ברחוב של כל הטאפאסים - מקום מגניב לגמרי שמגיש שלוש מנות - צלחת עגבניות, צלחת של פדרונס - פלפלים ירוקים קטנים ומטוגנים, ובשר (מצורפת תמונה להמחשה). הנתח יוצא אליכם לאישורכם, ואז עולה על האש
fuego negro - מקום מגניב מאוד, שמח ומלא מנות מעניינות (לא לפספס את ההמבורגרים)
עוד מקום, שנמצא מול bar nestor, זה מקום שקוראים לו Zeruko - והוא לדעתי הרבה יותר מוצלח מבחינת אוכל - וגם בו יש מבחר מנות "מולקולריות" - אם שם, לא לפספס קינוח שנקרא "Bob's Lemon", ובכלל את כל המנות שרשומות על הלוח.
 
לסיכום - מקום מדהים שעומד בכל הסופרלטיבים שסיפרו עליו. שמח, זול יחסית עם מגוון אוכל מדהים. מה יכול להיות רע בעיר שכולם באים אליה בשביל לאכול ולשתות?